14 juni 2010

Söndag på motorbanan i Lidköping

Vädret var verkligen på vår sida igår...i alla fall till att börja med. Underbart med motortävlingar, barn, barnbarn och goda vänner!

Här diskuteras med största sannolikhet fotografering...fast med de allvarliga minerna så kan det ju för all del vara ett världsproblem som vi löser...hehehe...

Min lille digitala kameravän jobbade bra, hela dagen, men...vid finalen öppnade sig himlens portar och regnet vräkte ner!!

Något hände med min kamera efter finalen! Jag trodde det var batteriet som tagit slut, men så väl var det inte! Den är död och måste till doktor Expert idag! Gud give att den går att bota...Mycket bilder har vi, vännen Kerstin och jag, lyckats att knäppa, dessa ser ni i motorbloggen där ni också får reda på hur det gick för Christoffer igår!! Klicka på länken nedan!



 

16 kommentarer:

biggan sa...

hoppas dom får igång kameran. ska genast gå och kika in till christoffer. ha det gott i dag kramar biggan

Hebbe sa...

Mors,,hoppas det fixar sig med kameran,,Jag är i Vreta här har det regnat i natt,helmulet nu,inte så värst kul,,Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. solsken här oxå, men det finns även moln. Får hoppas att doktorn kan fixa kameran. Köpte en ny väska till min i Sthlm. Kram

egoinasmamma.nu sa...

Kanske kameran fungerar igen i dag? Det blev kanske lite för mycket fukt? God morgon!

Anonym sa...

det är klart att det var ett världsproblem ni löste. haha det syns ju om i´nte annat.. hoppas att kameran går att laga
kram

Mita sa...

Men vad tråkigt med kameran, kanske för mycket fukt. Hoppas det går att fixa.Var det din nya kamera? Attans också,kameran är ju ack så nödvändig för oss bloggare,*ler*
Kramiz!

Gilla sa...

Lite annorlunda intresse för mej med att vara på en motorbana.

Tur du hittade till mej. Jag får kanske skriva både namn och adress, så du kommer rätt.

Kram/Gilla

Yvonne :-) sa...

Morn morn på dej! Hoppas att det fixar sig med kameran...Men visst är det konstigt att det kan växa så enormt utan sol.Ska kolla pågens sida.Kram!

Mia64 sa...

Godmorgon!
idag har vi regn här men hade sol under helgen .Ha en skön måndag /Kram

rolf sa...

God morgon.jag lämnat spår av mig till christoffers blogg.är uppe på natten,då orka jag inte upp tidigt längre.ska blogga mindre nu så fort bli sol och värme.ha en skön dag.kram

Anniepie sa...

Hehe tack så jättemycket för dina fina ord! :) Får hoppas att jag skaffar mig ett jobb snart. Här skiner solen nu så ska snart gå ut en sväng! :) ha en bra dag. Kram!

eva sa...

Här är det mulet och det är väl typiskt att det ska va de närmaste dagarna då jag e ledig!!Det blir väl fint igen från torsdagen då jag går på mitt pass!
Hoppas det löste sig med kameran!
kramiz

Ellis sa...

Hoppas du får ordning på kameran igen! Hur gick det för Christoffer?
Sitter och väntar in uppehåll, var ute i regnet tidigare och regnkläderna är fortfarande blöta.
Ska hämta ett paket på affärn! =)
Kramar

Tommy sa...

Hoppas du inte fick in vatten i kameran. Det tycker de inte om...

Karpstryparn sa...

Ser ut som ni hade tur med vädret. Kramiz

Anonym sa...

nu är det inga många dagar kvar tills jag åker. ska bli så skönt. bara det inte blir mer strul med barnen..
kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...