6 november 2011

Underbara små pälsbebisar och middag med familjen...en härlig lördag!

Först var min pappa, äldste sonen och barnbarnet Tobbe hos mig och åt middag. Sen klippte jag min pappa, vilket var välbehövlig...hans barberare hade nämligen blivit sjuk och håret tog ingen hänsyn till det, utan växte ändå...Far var nöjd och jag tyckte det blev riktigt bra.  

Sen for vi tillsammans hem till min syster där vi träffade en stolt mamma Nora tillsammans med sina sex valpar.
Oj, vad de hade växt redan de små liven!

Två killar måste ju hålla ihop...

fast allra bäst sover man ändå tätt tillsammans i en stor hög.
Det är gott att sova i famnen på barnbarnet Tobbe också...

Den här lille killen är helt svart med ett litet vitt hjärta mitt på bröstet.
Klart jag fick snoza lite och pussa på de små...

Så var det matdags och Nora tog plats hos sina små och audiens var slut. Nästa helg har de kanske öppnat sina ögon och då blir det mera foton.

Vill du gilla min lille pälsbebis Cesare, som så gärna vill bli en almanackskille 2012, så klickar du på
sen klickar du på det lilla hjärtat under hans bild. En gång varje dag får man gilla, fram till den 18 november. Tack på förhand alla vänner!




26 kommentarer:

Anonym sa...

Mors..Det blev en riktig Snoozdag för dig ser jag,,dom är för goa Noras valpar..
Ja gör så leta felen,sedan när du är riktigt vaken..Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Så söta pälsbebisar. Jag skulle vilja snoza oxå. Kram

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Oh! så söta valpisar!!!Ja töserna håller full koll på vad som får vara på tomten Har dom röntgat benet ?? Morgonkram!

Stattinskan sa...

Åh herreminadar så söta de är de små liven. Det suger i hundägartarmen :-)
Gomorron

Petra sa...

Klart det är bäst att ligga i en enda hög, varmast och mysigast så ju :)

Kram

Camilla sa...

Gud vilka söta små valpar.
Kan tänka mig att du snusade en hel del på dom.
Nä..nu ska jag in och rösta!
Kram!

Ma sa...

Vilka sötnosar till valpar. Nu lyckades även jag gilla Cesar. Jag hittade hjärtat...

ansepanse sa...

åh så underbart söta ♥
Sv: nu har jag i allafall röstat på Cesare, vet du vad jag gjorde igår? jo jag trodde ju att det var den bilden som du visade i ditt inlägg som var det som jag skulle rösta på och den hittade jag förstås inte :D bra att du förklarade :D
bamsekramar

Chiquita sa...

Vad mysigt med en riktig familjelördag! Fantastiskt söta valpar!! Roligt att få följa dom så där nära den första tiden när det händer så mycket...
Sv: Jasså det finns fler som har problem med dom där mössen. Det kanske är någon ny mutation eller nåt med hårda skal ;-) Det gäller nog bara att skrämma ut dom ur skalet tror jag...

Chiquita sa...

Sådär ja, nu har jag också varit inne och gillat cesare, jättesöt!

fina frun sa...

åh hjälp vad söta!

Ama de casa sa...

Men så sööööta!
:-)

Ama de casa sa...

Alltså. Helt ärligt. Jag har letat med ljus och lykta efter den där gillaknappen, eller ett litet hjärta. Men under bilde på Cesare finns bara "Dela" och "Tipsa en kompis".
Jag lovar!

paloma sa...

Det höll jag på att glömma i dag! Går in till bilden på ceasar nu! Underbart vackra bilder på vovvarna med! KRAM

Mita sa...

Jag kommer gå in och gilla Cesare varje dag, det kan du vara lugn för..*ler*..
Tänk vad goa dom små korvarna är.Den ljuvliga valpdoften,dom blir ju roligare sen när dom öppnar ögonen och börjar kravla runt.
Nej precis, hund ska man inte ha om man inte kan vara hemma hos den. Hundar är ju flockdjur och vill vara nära sin familj för att må bra..
Ha det fint
Kramiz♥

Smörblomma sa...

Vilka små gullungar :) Och klart att jag röstade på Cesare igen! Kramiz

Gilla sa...

Så fina de små bebisarna är. Jag har ju redan sett dom på FB.

Det finns inget hjärta vid bilden. Jag har ingen aning om hur man ska rösta. Jag har ju också en bild där. Jag delade till FB och gillade den där,Din också. Det var så jag trodde att man skulle gilla bilden,

Kram/Gilla

Sand mellan tårna sa...

Å dom är helt ljuvligt söta. Å att vi har en ny liten medlem i familjen har du ju sett=)

anniepiie sa...

åhh vilka små sötisar! :D V: jaa, teet var himla gott! :) Kraam

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vilka underbara småttingar!! :)

Sv: Ja, den kärran går inte av för hackor! :P

Ninz sa...

Sötlökar & så många dem är :) Nu skall jag in å gilla din bild :D
Kramizen

Ammis sa...

Söta små valpar, oskyldigt goa ligger dom där och har ingen aning om vad som väntar dom i livet, dom bara är ;0). Ha en härlig söndagskväll. krAMelikram

eva sa...

Vilka sötnosar:)och mamman lika söt hon:)Klart cesare för en röst varje dag!:)
kramiz

veiken sa...

Oj, vilka sötingar. Jag visste inte att dom var så små. Klart att det var mysigt att gosa med dom. Snart är dom alldeles för stora för att sitta i en hand. Kramar

Maria sa...

Jag blir alldeles sjuk när jag ser små valpar de e så gott. Jag har försökt att hitta Cesar men lyckas inte, vilken sida?
Ha de gott/kramen

Nillas Trädgård sa...

Å vad jag skulle vilja ha en hund, men det går inte... Tyvärr.
De här var supersöta :-)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...