5 november 2011

Denna helgen är det två söndagar.

Vännen Yvonne har hälsat på Biggan i Lund och delar med sig av dessa bilder.

Så roligt att se att Biggan är på väg, det känns så gott. Idag skall hon flyttas från Lund till Ängelholm.  
Vi pratade med Sören igår kväll och han berättade att Biggan blivit mycket bättre bara på senaste dygnet. Det blir fint både för Biggan och pojkarna att det nu blir Ängelholm för den fortsatta rehabiliteringen. Lund ligger långt från hemmet i Torekov, medan Ängelholm ligger så nära att pojkarna kan köra dit på en halvtimma.
Min lille Cesare och matte också förståss, vill verkligen se honom som almanackskille så vi är jätteglada om ni vill klicka in er och GILLA hans bild, så han kommer med till finalen.
Tack på förhand alla vänner!


23 kommentarer:

Roffe sa...

Godmorgon.Imorgon bli det blogg ledigt,men jag kommer att mobil blogga från sälen.Ha en skön helg.kram

Roffe sa...

Godmorgon.Imorgon bli det blogg ledigt,men jag kommer att mobil blogga från sälen.Ha en skön helg.kram

Sand mellan tårna sa...

God morgon! Så skönt att hon får flytta närmre hemmet.
Din katt är så söt. Alex vill ha katt igen. Vår andra blev ju av egen fri vilja vildkatt och vi fick inte med henne när vi flyttade men hon har det bra i vårt gamla område. Grannen ger henne mat. En av tjejerna jag träffade igår har ett hotell här och där finns vildkatter dom matar, en har fått 2 ungar för 5-6 veckor sedan och det lutar åt att vi tar den ena=)

Siita sa...

God morgon. Tur att hon är bättre o får flytta närmare hem. Jag har röstat på kissen idag. Kram

Anonym sa...

Mors,,Skönt att Biggan kommer närmare hem,så familjen kan besöka henne ofta..Jo då min röst får lilla Cesare..såg att du tar voltaren utanpå och treo innanpå..Krya på dig nu..Kram.

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon vännen! Låter inte alls bra med ditt ben! Har du varit hos läkare??Självklart att du fick ta bilderna.Tänk om vi kunde komma till Biggan tillsammans och få krama om varandra? Nu har vi ätit gröten och ska dricka kaffe..Morgonkram

Petra sa...

God Morgon!
Skönt för henne att bli flyttad, då går det åt rätt håll :)

Kram

Stattinskan sa...

Ja, jag såg inne hos Yvonne igår att hon hälsat på. Förvånansvärt att hon redan är så pass pigg - GOTT GRY i den tjejen :-D Jaha, jag ser att jag har en annan uppgift här också, får väl klickeriklicka in mig på länken :-)God förmiddag

Camilla sa...

Vad roligt att hon mår bättre och bättre.
Klart att jag ska gilla!
Kram!

Augusta sa...

Men så härligt att Biggan blir bättre och starkare för varje dag :)

Klart att man röstar på Cesare. Har gjort det :)

Kram

ansepanse sa...

du får tala om vilken sida Cesare är på, jag hittade inte bilden
vad skönt för Biggan och hela hennes familj
bamsekramar

paloma sa...

Oh så skönt att se att hon är på bättringsvägen! skall gå in till henne och lyck önska henne! Och ett klick på den lille vackre katten skall jag göra nu! Vi vill ju gärna se Ceasar som omslags kille;) hehe kram

Yvonne Johansson sa...

Nu har jag röstat på Cesare, en första gång :) Va söt han var som liten kattunge. Dom borde inte bli större, dom luktar så himla gott då. Hoppas Biggan snabbt kommer på fötter igen och att det inte blir några komplikationer efter operationen. Man mår bäst att vara sjuk hemma bland nära och kära :) Ha en riktigt skön helg.

Chiquita sa...

Sv:Först å främst, Tack för besöket och tack för rösten i Amas utmaning!!
Vilken trevlig blogg du har för att inte tala om vilken fin kisse du har!! Jättesöt!! Hit kommer jag tillbaka fler gånger!

Det är alltid så inspirerande att se människor återhämta sig. Skönt för henne att komma närmare de sina.

Ma sa...

Så skönt att Biggan är bättre nu.
jag skall gå in och göra ett försök till att gilla Din katt, så den blir fotomodell...

Nett sa...

Jätteskönt att hör aatt det har gått så bra för henne. Och tror även att rehabiliteringen kommer att gå fint, hon är stark den kvinnan. Kram

Mita sa...

Skönt för Biggan och hennes familj att hon kommer närmare, det känns alltid bättre. Att hon redan mår mycket bättre är ju otroligt positivt.
Hur går det med ditt ben då? Och du tar det väl lugnt?.
Jag har varit inne och gillat Cesare,och gillar den goe kissen det kan man inte undgå att göra..*ler*..
Kram vännen♥

eva sa...

Vad skönt att Biggan e på bättringsvägen och får komma närmare hemmet:)
Självklart att Cesare ska med i almanackan så nu fick han en röst av mig:)
kramiz

Smörblomma sa...

Nej men vad har hänt med Biggan? Skönt att hon är på bättringsvägen iallafall.

Och klart jag gick in och gillade Cesare, må han komma till final, gullet :) Kramiz

Veiken sa...

Härlig läsning. EV skall pojkarna och Sören komma den här vägen på måndag. Vi får se hur det blir. Biggan går ju i första hand! Kramar

MICKAN sa...

Det är skönt att läsa att det gått bra för Biggan.

Ha en bra helg!

Sladdertackan sa...

Skönt att det gick bra!

Sladdertackan sa...

Skönt att det gick bra!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...