9 november 2011

Idag kommer Biggan hem! Så kul...synd jag inte bor närmare...

Jag är så glad att allt har gått bra...nu kan det bara bli bättre...snart är det en pigg och glad Biggan som bloggar med oss igen!
Välkommen hem BIGGAN!!
Idag är det också födelsedag! Min lilla fyller hela 28 år denna dag...Grattis Wictoria!!

Cesare den lille mysen börjar bestämt att bli lite högfärdig han så han slappar och sover som en riktig diva...men matte är ju så glad och tacksam för alla vänner som gillar honom!
Jätteglad om ni gillar Cesare idag också!! 
Tack alla goa vänner! Ha en fin onsdag alla!



32 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Grattis till födelsedagsbarnet! :)

Siita sa...

God morgon. Grattis till din dotter. Jag stämmer in i välkommen hem Biggan. Kram

Petra sa...

God Morgon!
Grattis till dottern!
Samma dag som William blir 10 månader :)

Kram

Anonym sa...

Mors,,Då grattar vi dotra,,klickat för Cesare klart(174 nu)
Skönt att Biggan får komma hem till familjen,,det blir nog bra medicin det..Haé Kram.

Sand mellan tårna sa...

Grattis till dottern!
Skönt att Biggan får komma hem nu.
God morgon och ha en bra dag!

Yvonne ♥ sa...

Godmoegon!Ja det är härligt att det har gått så bra för Biggan! Vad har du för ursäkt? Du får ut och leta efter de rosa..Du kan ju vara med även om du har ont i benet ;-) Morgonkram

Aurora sa...

Morn, grattis till dottern. Missen ska få sitt klick direkt. Kram

Camilla sa...

SÅ otroligt roligt att det har gått så bra för din vän.
28 år...ojojoj,hon växer om dig ;)
Nä,nu ska jag in och "gilla".
Kram på dig!

nett sa...

Härligt att Biggan kommer hem nu, då är ordning ställd :) Kram

paloma sa...

Vilket snyggt barskåp jag ser på kortet med wiktoria! grattis wiktoria från oss! Skönt Biggan är bättre oh får komma hem nu! saknar henne ju.. Ceasar har all rätt att bli en diva! Han är ju en liten idol för många av oss.. 175 tror jag det stod på sist jag tittade.. kram

Ellis sa...

Grattis till Wictoria! =)
Skönt att höra att allt har gått bra för Biggan!
Här var det nästan noll imorse men nu skiner solen! =)
Hoppas du får en fin dag!
Kram Elenor

ansepanse sa...

GRATTIS till dottern :)
jag har varit inne hos Biggan och önskat henne välkommen hem
och förstås röstat på den fine Cesare
kramar

eva sa...

Stort Grattis till Victoria:)!och välkommen hem Birgitta!:) och cola Cesare ska ju bara bli årets lussekatt så självklart får han en röst:)
kramiz

Nillas Trädgård sa...

Grattis till Victoria!!!
Ha en fin dag!

syren sa...

Grattis Wictoria på din 28 årsdag!Ska in sen och rösta. Skönt för Biggan att få komma hem till familjen. kram

Sladdertackan sa...

Jodå, lilla Cesare får tryck från mig nästan (har nog missat någon) dag.

Grattis till din "lilla".

Karpstryparn sa...

Hälsa henne välkommen hem på hennes blogg, vetja.

Svar: Fy fasen. Då är det likadant som det är på den krog som jag syftar på i inlägget då.
Den krogen ligger i mina hemtrakter, liksom den du nämner.
Kramiz

Ninja sa...

Har gillat idag också :)vad roligt att det går bra för Biggan :)
Svar: Jag tycker också att november har varit ovanligt bra i år....hoppas det fortsätter

Smörblomma sa...

Kliketiklick för Cesare :) Roligt med Biggan. Kramiz

biggan sa...

grattis viktoria, ha en jätte fin dag, massa paket, och tårta. hemma igen, men det tar på att komma hem, har nu gråtit flera liter av glädje, :). känns skönt, trött som bara den, så bloggen får vara ett par dar till, massa kramar biggan

Ammis sa...

Grattis till födelsedagsbarnet!Jag har en son som också är 28 år faktiskt. Hoppas hon får en bra dag, och du också förståss. krAMelikram

Chiquita sa...

Grattis till både dottern och Biggan som fått komma hem! Cesare är minsann en stilig kisse. Vi katter behöver mycket vila för att behålla vår skönhet ;-)
Sv: Hehe...ja här var det minsann kalabalik ett tag. Nu är det lugnare på musfronten men jag har fullt upp med all uppståndelse som blivit efter min seger. Telefonen ringer i ett.

veiken sa...

Du milde, fyller någon år hos er hela tiden? Det är klart ni är ju många :) Kram

Maria sa...

Skönt att Biggan får komma hem för man längtar allt hem bedrövligt mycke när man ligger på sjukhus. Nu måste jag fråga, kortet på en katt igår den var vit i ansiktet Cesare är ju inte de eller e de ja som snurrat till det.
Kramizar

fina frun sa...

Trevliga nyheter och grattis till dottern!

Yvonne Johansson sa...

Grattis till Viktoria :) Hoppas solen lyste hos er idag, för här lyste den klar. Hoppas den lyste på Biggan också, lagom tills hon kom hem. Cesare har också fått min röst idag. Obs! Prova Gingseng om du känner dig trött. Jag åt det i en månad, och jag kände mig mycket piggare. Nu är gingsengen slut sedan en vecka, och det känns verkligen att den är slut.

anniepiie sa...

Grattis till hennne! :D och skönt att hon har fått komma hem nu! :) kram

Ama de casa sa...

Grattis Biggan att det har gått så bra!
Och Grattis Wiktoria på födelsedagen :-)

Sen... Jag kan fortfarande inte hitta Gilla-knappen. Måste vara den mest puckade i hela denna värld...
:-)

Ninz sa...

Hurra till födelsedagsbarnet! Och ett bamse välkommen hem till Biggan :) Cesare har självklart fått en röst, såklart :D
Kramen

Mita sa...

Grattis till fina dottern på hennes dag. Och vad roligt att Biggan mår så bra redan och får komma hem..
Klart lille Cesare ska vara mallig så fin som han är,
Kramiz!

Anonym sa...

Glömde vad jag skulle skriva!
:(

diana sa...

Grattis till dina barn och vad härligt att det gick bra för Biggan.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...