8 november 2011

Att köpa båt efter storleken på porten...

jodå, visst kan man göra det!
Inte många centimetrarna att göra på men svärsonen hittade en båt som gick in i garaget. Fem centimeter kvar till taket...gott om plats! Sju centimeter på sidorna...perfekt!

Väl inne finns det gott om plats att meka både med båt och motorcyklar...

jodå det finns utrymme för en gammal bil också, fast de bilarna som de använder får ju inte plats i garaget förståss...

åkgräsklipparen som nu står där förvandlad till snöplog, får också stanna ute i väntan på den första snön. Undrar om det kommer att fungera som det är tänkt...

Cesare myser och hoppas att ni vill gilla honom även idag! Klicka
Tack alla fina vänner!


20 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Haha trångt blev det där. Klart jag ska klicka på länken idag med. Kram

Petra sa...

God Morgon!
Konstigt att utrymmen som garage och förråd alltid ska vara för små ;)

Kram

Sand mellan tårna sa...

Haha det var ett välfyllt garage:)
Åh han är så söt lille Cesare, vilken skön min.
God morgon och ha en bra dag!

Camilla sa...

Oj...det var ett välfyllt garage :)
Gud så söt han är. Klart att jag ska gå in och rösta.
God morgon!

Stattinskan sa...

Hjärterum och stjärterum - det verkar verkligen gälla i det garaget. Vilken rolig bild på finkissen - det ser ut som han skrattar ;-D

Anonym sa...

Mors,,Klickat o klart,,137 nu..
Ja men du var bäst på att finna fel..
Vilken röta han hade sonen,,han hade kanske måttat..Haé Kram.

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Det blev fullt garage.. Det ser ut som om Cesare ler!!Klart att jag trycker på Cesare varje dag...
Ja du har så rätt att kommer man igång så blir man "biten".
Ska bli kul att få höra Hasse! Hur är det förresten med ditt ben??
Du får vara rädd om dej! Morgonkram! !

paloma sa...

Hahaha vilken skön bild på lilla kissen! Stor har han blivit med! Vi var in i morse och röstade! Tänk så kul det vore om det kom upp i 200 i dag? kram till ver båda 2 från oss båda 2

ansepanse sa...

där gäller det att hålla tunga rätt i mun när man ska ha in och ut båten
röstat igen :)
Sv: jätteroligt att Biggan får komma hem imorgon, hälsa henne från mig
bamsekramar

Nett sa...

Han fick in den, skulle vilja se säljarens tankegång då han ville köpa en som skulle passa i garaget :) Kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Jobbigt om man mätt fel med någon centimeter! :P

Carina Sjölund sa...

Tycker många gånger att det är en massa rat där bilen ska stå, så man får oftast inte in någon bil :( men det är väl så när man har en 100% mekande man, och nu även sonen!
Kramen♥

Mita sa...

Precis,oftast får bilen stå utanför garaget..*ler*..
Vad fin och mysig han ser ut lille Cesare,han försöker charma oss..och han lyckas såklart,nu har jag röstat på honom,
Kramiz♥

Karpstryparn sa...

Hehe, häftigt med en döskalle på gräsklipparen.

Svar: Precis, ungjäveln har inte fått någon uppfostran, snart sitter han i fängelse.
Och hur låter det då från Fredrik Reinfeldt? Jo, följande:

-Jag förstår inte vad ni pratar om, min son har aldrig gjort något fel eller brottsligt.
Kramiz

fina frun sa...

wow vilket stort garage!

Ninja sa...

Ja, det beror väl på vad man ska ha båten till....ska den stå i ett garage så (fniss)..
Ska genast klicka :)

anniepiie sa...

oj, då blev det lite trångt! :P hehe Cesare är fin som alltid! :D Kram

veiken sa...

Jösses, finns det skohorn för båtar! Jag har klickat på Lussekissen! Kram

eva sa...

Ja de e så de brukar se ut med mekande karlar:)!
Åh vad söt han e Cesare klart jag röstar på honom idag med:)
kramiz

augusta sa...

Med den där charmiga mysnyllet så helt klart trycker jag på gillaknappen :) Vilken charmis :)

Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...