9 juni 2010

Nu mår jag bra igen!!!

Jag har alltså fruktansvärt ont av luftombyte och den här gången var det tusen resor värre än någonsin tidigare! Idag är jag helt återställd igen!!


Så nu planeras det igen, nu när det åter igen finns hopp om livet...hehehe...Gårdagen är historia och läggs därmed åt sidan! midsommar skall vi tillbringa i hunnebostrand, tillsammans med goda vänner. Fast först har vi andra aktiviteter!


Fredagen skall ägnas åt uppvaktning av barnbarnet Elisabeth som tar studenten. Sen kommer dotter Werona hit på lördagen, för på söndag tävlar Christoffer i Lidköping! Då ska mormor stå på plats med kameran i högsta hugg!!





20 kommentarer:

biggan sa...

godmorgon, skönt du mår bra igen. mycket ni ska göra nu roligt med studenten christoffer tävlar, ska hålla alla tummarna för honom kram biggan

biggan sa...

ja skönt du är bättre, finns inget värre än att inte vara bra. ja vad kul att du röstade med, programmet är i dag klockan 6 tyvärr hinner vi inte höra, då ska vi vara i skolan med simon spela brännboll. kram biggan

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,hoppas skallen håller sig värkfri..här kommer nog solen att flytta på de slöjmoln som skymmer just nu..Haé Kram.

Aurora sa...

Morn. Så det är hopp om livet nu igen. Ha en bara dag

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Skönt att du är bättre.Du har en vecka fullt med aktiviteter.Valpar är alltid söta.Det var kul att träffa Thakock.Tror att hon hänger med på nästa träff.Kram

ROLF sa...

God morgon.vad roligt att du mår bättre igen.vad skoj att christoffer tävla i lidköping.se om man kan vinna ikväll på V64 eller på lördag V75.kanske jag kör till tävlingen,skulle vara roligt träffa dig och allaihopa.ska tänka på det mycke.vill så gärna träffa dig.KRAM

Petra sa...

God Morgon!
Skönt att du mår bättre :)
Inte kul för er att komma hem till detta pissvädret ;)
Kram

Tigris Predikantan sa...

Vad roligt! Tänk än så engagerad mormor, kul! Får skänka en tanke så det går bra för honom!
:)

Mita sa...

Skönt att du mår bättre,och mycket roligt att se fram emot har du,
Kramiz!

Gunilla sa...

Åh, vilken blöt puss du fick :)

Mia64 sa...

skönt att höra att du är piggare igen.Ha en skön dag /Kram

Frogprincess sa...

skönt att du mår bättre.
Och i synnerhet nu när det verkar vankas en fulltecknad helg...

sladdertackan sa...

Skönt att du mår bra igen. Finns inget värre än dundrande huvudvärk (inte just när man har den i alla fall).
Kram

Camilla sa...

Åååå,har du badat med delfiner?
Lyckos dig.
Det är en liten dröm som jag har.
Men jag får allt drömma vidare.
Ha det bäst!
Kram!

Siita sa...

Så bra att huvudet är bättre idag. Jaf hade ett barnbarn som tog studenten i fredags. Kram

MICKAN sa...

Åååå vad härligt det ser ut att få en puss av en delfin och vad vackert det japanska körsbärsträdet blommar. Härliga dagar har du haft ser det ut som :)

Nattis 2.0 sa...

Det var ingen dålig puss minsann!

Siita sa...

God morgon Mona. Trevligt med sol, om man slapp jobba. Sitta inomhus o solsken ut. Ledig o regnet vräker ner. Kramar

rolf sa...

God morgon.Jag fatta inte varför du behöver gå upp flera timmar innan du börja jobba.räcker väll med 1 timme.du borde göra som jag.sluta röla,snart hållt uppe i 3 månader.ha ens kön dag.kram

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,här skiner solen från en klarblå himmel,fundera på om jag ska ta en sväng till Åland i dag..
Haé Kram.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...