13 juni 2010

Idag bär det av till Lidköping och motortävlingar!!



Fast innan vi sticker iväg så måste jag presentera FRÄS för er! En lite nytillkommen medlem i dotterns stora familj.


Lille Fräs är väldigt lik min Cesare men betydligt vildare...

Här försöker han att klura ut hur han ska få tag på familjens undulater...-"klart det måste finnas en möjlighet eller..."

                                                    Lite snopet...hihi...Strax ger vi oss iväg mot lidköping. Vi hoppas på en fin dag och seger för Christoffer!!! Håll koll på det hela på min motorblogg nedan!!!



16 kommentarer:

Siita sa...

Så söt kattunge. Hur många djur har hon nu. Nu har jag fått sol här. Kramar

Augusta sa...

Ha en riktig trevlig dag :)

Sista bilden på katten var väldigt fin trots att han vill in till underlaten :)

Kram

rolf sa...

God morgon.var uppe sent inatt.så då låg jag till 9.00.ni få ha det roligt i LIDKÖPING.Håller tummarna.kram

Tigris Predikantan sa...

Lycka till! Här har solen kommit fram!
:)

Unknown sa...

Bra bilder på lille Fräs, särskilt den där han ser lite snopen ut efter att ha misslyckats med fågeljakten...
Ha en bra dag i Lidköping! /SA

eva sa...

Vilken sötnos:)
Håller tummarna och önskar er en fin dag:)
kramiz

Mita sa...

Då håller jag tummarna att det går bra i Lidköping för grabben.Får kolla sen.
Söta lillkissen då,man riktigt ser hur fundersam han är.
Kramizar!

egoinasmamma.nu sa...

Hahaha! Vad gullig Fräs är och helt klart lite besviken. Jag håller tummar och tår för en bra placering i dag och allra helst vinst!!

Kajsa sa...

Åhh, sicken söööt liten kisse.
Kram

Gilla sa...

Det var mej en söt kisse. Det är väl klart att han ska kolla undulaten om den skulle smaka till middagen.

Vi har ju samma bloggportal. Får du också varningar när du går in hos mej? eller är det en inställningssak?

Kram/Gilla

Anniepie sa...

Hej svejs! :) Hoppas att allt är bra med dig, var ju ett tag sedan jag var inne hos dig! jag tycker lilla fräs var jättesöt. Hoppas att du får en fortsatt bra dag nu! :) Kramar!

syren sa...

Önskar honom lycka till!

Ellis sa...

Vilken fin liten Fräs! =)
Hoppas det gick bra på motortävlingen för Christoffer!
Ha en fin kväll!
Kramar

Smörblomma sa...

Men vilket charmtroll! Världens gulligaste kattunge, helt klart. Samtidigt en liten tuffing, du måste hålla oss uppdaterade om hans äventyr.

Hejar på Christoffer också. Kramiz

biggan sa...

godmorgon, nix ingen sovmorgon. i dag i alla fall. men sen hoppas jag det blir några stycken. hihi. ha en fin måndag kram biggan

MICKAN sa...

Katter kan .. hehe. Busiga till tusen och har svårt att inte sitta still. Mycket söt!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...