16 juni 2010

Gör så gott jag kan men det räcker inte alltid till...



Tiden är det som oftast ställer till det, för den vill liksom aldrig räcka till. Just nu håller jag på att lägga in filmer på Youtube och det tar tid...Jag började vid halv nio igår kväll och det är ännu inte klart...Hade tänkt att visa en film med Bella och Pia, underbara vovvar, men vågar inte röra något på Youtube just nu.

Pia är en hejare på hundfotboll som ni ska få se, men som sagt, allt tar sin tid så det får anstå ett tag till. Skulle också visat finalfilmen från gocarten i söndags, men det får också anstå tills alla övriga filmer är inladdade.

I stället får ni nu svara på en gåta...vad är det som är stort, gult, varmt och bara helt underbart???


17 kommentarer:

Hebbe sa...

Okidoki,,då gör vi det bästa av dagen..Haé Kram.

biggan sa...

godmorgon
ja ibland tar det tid att få in filmerna på tuben. men vi får vänta. javisst måste det vara solen. den lyser faktiskt här med i dag. kram biggan

rolf sa...

Hej.Vems söta vovvar äger dom.dina barn det är inte dina väll.du har bara Cesar.kram

Gilla sa...

Det tar låååång tid att ladda upp på YouTube. Det vet jag av egen erfarenhet.

Söta vovvar i alla fall.

Svar: Solen, som lyser med sin frånvaro!!!

Tack för kommentaren. Ni har ju också varit bortresta, så jag förstår att du inte har hunnit med din balkong.

Kram/Gilla

Anonym sa...

godmorgon
kan det vara en gul tvättmaskin? :) det är ju underbart att få tvätta
kram

Anonym sa...

godmorgon
kan det vara en gul tvättmaskin? :) det är ju underbart att få tvätta
kram

Mita sa...

Antar att ni har solen idag, vad härligt. Tar det så lång tid att ladda upp filmer? Jag har faktiskt aldrig provat.
Ha en fin,fin dag vännen,
kramiz!

Yvonne :-) sa...

Svar:Solen!!Vi har den här nu!!

Anniepie sa...

Jaa, ibland önskar man att man kunde förlänga dygnen lite så man hann med allt! :) Det måste va den härliga solen som skiner på mig just nu! ;) hihi ha en bra dag..Kram!

Camilla sa...

Hmmm....svår gåta!
Hmmm...
Vad kan det vara?
Kan det vara den som lyser på himmelen nu?
Jag tror det heter sol! ;)
Ha det bäst!
Kram!

Ellis sa...

Gåtan: Solen kanske, som vi sett lite av idag i alla fall! =)
Sol men ingen värme i luften ännu *suck*.
Ska iväg på dans ikväll, hoppas det är mer folk än sist i alla fall!
Ha en fin dag!
Kramar, Elenor

syren sa...

Hej vännen! Ja det där med tid vill aldrig räcka till,så är det för mig också.Men jag kollar din blogg varje dag.Gåtan: Det är solen,som vi äntligen fått.kram

Mi sa...

Svår gåta, haha. Tror det är solen som jag faktiskt fått se i dag. Kramar!

Siita sa...

Hejsan. Det måste vara Klara som skiner på himlen så gott. Ha det gott. Kram

Mia64 sa...

Måste vara solen du tänker på, har bara sett den lite hastigt men ingen värme /Kram

Siita sa...

God morgon. Här är det oxå fint. Lite varmare än igår. Ha en bra torsdag. Kram

Fingerfärdig sa...

Nu har solen verkligen lyst med sina vackraste strålar. Nu känns det däremot, som om det kommer att slå om.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...