8 juni 2010

Arbetsdag igen och vaknar med en hejdundrande huvudvärk!


Arbetsdag idag! Jag vaknade före fyra med en fruktansvärd huvudvärk men efter lite medikamenter känns det bättre nu!


Många järn i elden direkt vid hemkomsten så det är kanske efterverkningar av detta...Kom hem på söndag morgon vid fyra, hade packat upp allt vid nio och sen for vi ut och grattade barnbarnet Tobbe, som fyllde 9 år den 4/6.

Sen var vi vägen om pappa innan vi åkte vidare upp till Wictoria för att hämta hem vår lille pälsbabis. Wictoria bjöd på en underbart god middag, en skaldjurspaj! Cesare trivdes bra hos dem, men det var en mycket lycklig kisse som kom hem! Så kelig och go!



Igår fick vi tvättat allting och det kändes bra! Så egentligen borde ordningen nu vara återställd, fast det känns inte så...jag är trött! Fruktansvärt trött! 

24 kommentarer:

syren sa...

Välkommen hem! Hoppas du känner dig bättre nu. Härliga bilder! kram

egoinasmamma.nu sa...

Du kanske behöver semester för att vila upp efter semestern? ;) Hoppas du mår bättre nu.

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,inte så konstigt att du är trött,,semester är ganska krävande,,Men du piggar snart på dig..Ha en bra dag.Kram.

rolf sa...

God morgon.huvudvärken är för att du tål inte svenska klimatet,du skulle stanna i turkiet.jag förstår hur lycklig cesar måste vara vär matt och husse kommit hem.du ska ha en skön dag.kram

biggan sa...

godmorgon, inte bra, men jag tror det är omställningarna som gör det. man brukar bli jätte trött efter. vi fick sovmorgon i dag. tomson ledig. simon ska till ön. skönt en sovmorgon mitt i veckan. ha det gott på jobbet, vi höres sen kram biggan

Anonym sa...

hej vännen och välkommen hem igen.Det är tydligen bara pang på det med jobb igen .ha en fin dag på dej ..kramar från flower

Ellis sa...

God morgon! =)
Solen skiner, men det blåser ute igen!
Vi ska iväg på en hemlig resa med jobbet idag, det ska bli intressant!
Ha en fin dag!
Kramar

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Inte alls konstigt att du har huvudvärk.Det är krävande att ha varit på semester.Du får ta några vilodagar och göra ingenting till fredag då du ska på fest.

Petra sa...

God Morgon!
Kanske du hade behövt en extra dag ledigt.
Man stressa ju mer än man tror.

Kram

Gunilla sa...

Välkommen till den svenska sommaren :) huvudvärken är väl nån slags baksmälla för omställning och sånt, men det är smällar man får ta !!

Frogprincess sa...

Det måste vara abstinens efter Side...
Skönt att kissen inte ville stanna med sina nya kattkompisar utan komma hem igen.

Mita sa...

Usch med huvudvärk,du har nog farit runt för mycket på en gång när du kom hem. Men jag är likadan,hi,hi..gubben brukar säga åt mig att ta det lite lugnt. Men man vill ju får ordning på allting snabbt.
Hoppas du inte har för mycket på jobbet nu, men det kanske har samlat sig på hög.
Lille Cesare klasrt han är lycklig när mammis och pappis är hemma igen,
Ha det gott,
Varma kramar!

Mi sa...

Det tar alltid på att vara hemifrån. Skulle behövas en vecka att vila upp sig efter ledigheten, haha. Hoppas att skallevärken släppt. Kramar!

Anonym sa...

MEN, så ska du inte ha det! Jag vet hur man snabbt kommer i i jobbet ifen och är det stressigt betungande sååå....Kram vännen och ta det lugnt!

Mia64 sa...

ja ibland kan det bli lite för mycket.Hoppas du är bättre/Kram

Camilla sa...

Tror jag det att du är trött.
Vardagen och verkligheten,vet du...den tar kol på vem som helst ;)
Ha det bäst!
Kram!

diana sa...

Inte konstigt att du får huvudvärk med så mycket att göra. Lugn och fin kväll tycker jag att du ska ha nu.

Ammis sa...

Du behöver nog en god natts sömn för att inte vakna med värk igen, du ha så många järn i elden :0) Sköt om dig. KrAMelikram

Tigris Predikantan sa...

Klart att du behöver: vila!
:)

Ma sa...

Hoppas Din huvudvärk har försvunnit. Sköt om Dig och sov ordentligt...

Karpstryparn sa...

Samma här, blir sängen nu.

Svar: Japp! Ja, jag var en utav de många som hade den uppe. Kramiz

Ninja sa...

Inte roligt med huvudvärk....men det är allt en anspänning att återgå till vardagslivet.

paloma sa...

Mysigt! Ni har varit i väg igen! Skall gå in på TURKIET BLOGGEN OCH KOLL HUR ni haft det! Nu äntligen är min dator lagad! Så jg får tillbaks mitt liv! Har varit skitjobbigt att vara utan! KRAM

MICKAN sa...

Vilka vackra bilder!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...