14 augusti 2014

Så här bodde vi i Balchik, Bulgarien.

 Vi bodde på ett mysigt hotell i utkanten av Balchik, där vi hyrde en tvårumslägenhet. Stort vardagsrum med pentry. 
 Badrummet var nästan lika stort som sovrummet.
 Bra sängar och ordentliga läslampor, vilket är ett måste för min del.
Även vår altan var rejält stor. 
Nedanför vår altan låg vår egen strand, bara att gå ut för trappan, så var vi där. Behöver jag säga att vi trivdes väldigt gott under våra två veckor i Bulgarien. Hotell Oasis var mysigt, rent och snyggt.


13 kommentarer:

znogge sa...

Så härligt det ser ut! Håller med om att bra sängar är viktiga.

Kram

Anonym sa...

Mors,,Klart att trivdes där,väldigt fint boende ser det ut som ni hade..
Ja det är skönt med lite svalare temp,räcker med de +22 som jag hade i går..
Nä inte får man ge sig i första taget,,kul att det löste sig med kommentarerna..Haé Kram.

yvonne sa...

Det var ett mycket fint boende!! Klart att ni trivdes där.Ha en bra dag ! Kram!

Mita sa...

Toppen med sånt bra boende. Bra med dina tips tycker jag...
Kram o ha det gott♥

fialia sa...

Så trevligt det ser ut, skönt med vattnet så nära.
ha de Fia

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Måste säga väldigt snyggt och läckert.
Men bulgarierna själva,är väl rätt fattiga?
Kram.Inger

Smörblomma sa...

Men så fint! Kan verkligen förstå att ni trivdes där. Bra med stort badrum också :P

Ezter sa...

Ser härligt ut! Har du ändrat på något, det här inlägget kommer inte upp hos mig, måste gå in via FB-länken?

Veiken sa...

Det är en sak som är bra med de gamla östländerna. Allt är väl tilltaget i utrymme på hotellen. Det var väl "fint" folk som bodde där. Det ser jättefint ut! Kramar

Anonym sa...

Såg verkligen fint ut, kanske man skulle byta ut Side och pröva något annat en gång. Nenne

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Det såg ju väldigt trevligt ut. Vilken stor balkong ni hade.

Anonym sa...

Jisses, jänta!
Har du en nästa naken karl
på balkongen?

Ruth i Virginia

Fenixmonas sa...

Hej Ruth i Virginia!
Trevligt att du tittar in här! Jadå, en riktig almanacka pojke är han min gubbe, han klär bra i bara badbyxor! Kram på dig Ruth!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...