13 augusti 2014

Matdags för de små!

Inte lätt att fota små kissar när det är matdags. Här är de i alla fall, alla de små kissarna som bor hos dotter Jeanette. Tre av dem flyttar snart till egna hem, men en av dem har ännu inte fått en egen familj.
Den här lille gynnaren vill också ha ett eget hem! Alla småkissarna är trevliga och mycket sociala. Äter vanlig kattmat och sköter sina toalettbestyr ordentligt i lådan.
Lilla Maja som jag berättade om igår, blir självklart kvar hos Wictoria och Christian. Hon är en sådan fin liten tillgiven kisse och trots sin låga ålder och sin annorlunda start redan rumsren.

13 kommentarer:

znogge sa...

Åh, så söta de är! Finns väl inget härligare än kattungar och valpar. Lätt att man blir såld ;-)

Vilken härlig bild på dig där i båten tillsammans med måsen!

Kram

siitawelamsson sa...

God morgon Mona. Vi har lakris o han räcker åt oss. Ha en trevlig onsdag. Ny blogg har jag nu. Kram

Ezter sa...

Så bra :)

Anonym sa...

Mors,,Hoppas att alla missarna får komma till bra hem..
Ja nu är det lite friskare på morgonen,jag hade drygt +12 i morse..
Nu verkar det som dina kommentarer kommer med en länk som funkar..Haé Kram.

yvonne sa...

Godmorgon!Hoppas att sista kissen också får ett hem. Kul bild du har på headern Ser som du frågar Hur mås det???........ Oliwer har växt en bit! Kram!

Camilla sa...

Ååå sååå söta!
Jag längtar till Siri får kattungar. Men jag ser inte framemot att sälja dom :,(
Kram!

badtant.bloggo.nu sa...

Tänk om vi oxå kunde ha en katt....men jag får nöja mig med grannens. Så sötavde är de små liven.
Ha en fin dag.

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Det är för gulligt med kattungar.
Ska du inte ha en till? Hehehe ...

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Man smälter direkt.Kram,Inger

Anonym sa...

Hej du,,Dina kommentarer från jobbet funkar..
Denna kommentar med länken gör att jag kommer in på Google+..Haé Kram.

Mita sa...

Jag kan tänka mig att det är livliga små krabater kissarna,och så ljuvliga dom är.Hoppas det ordnar sig för sista lilla kissen också..
Kramiz♥

Veiken sa...

Jag blir så glad när jag ser bilden på dig och måsen. Den skulle vara med i en tävling! Fina kissemissar! Kramar

Anonym sa...

Ha Ha,,Grattis nu funkade det..Kramen.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...