14 juni 2011

Tja...måndagen blev inte alls illa!

Solen sken från en hyfsad blå himmel, trots utlovat regn... 
Fast den hårda vinden tog ingen breake, nope! Den ökade på i stället...  
Fast man kan inte få allt här i världen, så är det ju bara.  
Räksalladen var underbart fin och tillsammans med fina kamrater så blev måndagens lunch på Snäckan riktigt bra! 
Regnet lär komma denna dag i stället, för det är då ingen risk att regnprognoserna går helt om intet...
Missa nu inte bilderna och händelserna under min resa!!! Det hittar du på TURKIETBLOGGEN Idag får du se vad mina fötter tycker om Side!

 

21 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Idag har jag solsken o ingen blåst än, men bara +8 grader. Hoppas det blir bättre snart. Kram

Anonym sa...

Godmorgon =)
Vilka underbara bilder. Hoppas du har det fint. Kram Browneyedigirl
www.blog.mama.nu/browneyedgirl

Anonym sa...

Här ser det GRÅTT ut idag!
Ska ta prover på sjukhuset kl 8 ca.
Ha en finer Tisdag!
:)
KRAM
STEVIE

Yvonne :-) sa...

Morn!I natt har det störtregnat här. Modig vet jag inte om jag är.. jag visste inte vad en rodel var ,Men nu vet jag !!! Och jag går aldrig upp i en sådan igen..Ha en bra dag! ♥kram!

Aurora sa...

Regntunga skyar är det här. Men det är väder det med. Kramen

Petra sa...

God Morgon!
Ja det ser ut som regnet skulle komma när som helst :/

Kram

Roffe sa...

Sovmorgon idag.SMHI lovade sol igår.regn idag.gör inget sol kan solbrännan lägga sig.så får man lite gjort inomhus.Ha en bra dag.kram

Gilla sa...

Nu är det lite gråare och det ser ut att blåsa.

Svar: Tack för din omtanke.

Kram/Gilla

Carina Sjölund sa...

Här är vädret bättre i dag :)
Solen skiner!
Ha en fin dag!
Kramen på dig♥

Emma sa...

Ibland är det allt som behövs en kram.
*kram*

biggan sa...

ja vädret kan man inte göra nåt åt. vilket kanske är en himla tur :). tur det var gott i alla fall. ha det fint i dag kramar biggan

anniepiie sa...

Fina bilder, här är det oxå ganska trist väder idag! :P Kram

Nett sa...

Ser ut som en alldeles underbar Måndag :) Kram

Petra sa...

Härligt att ni slapp regnet iaf! Hoppas nu får en fin tisdag!
Kram

Ellis sa...

Hej!
Vädret är inte så kul här men solen skiner emellanåt, dock så blåser det kallt som attans!
Har haft en för lugn dag på jobbet, imorgon blir det i alla fall lite att göra.
Ha en fin kväll!
Kram Elenor

Karpstryparn sa...

Ja, det är lika underbart idag också. *Kramiz*

Svar: Ja, åt helvete är det, man känner inte igen Sverige längre för all jävla mångkulturell gegga överallt.

Anonym sa...

Det har blåst som attan idag, men solen har kommit och hälsat på lite då och då! Kram

Ninz sa...

Alla får banne mig regn hos sig utom jag. Tycker det börjar bli lite orättvisa här!!
Kramen :)

eva sa...

Här har det varit regn till och från hela dagen så man har eldat för fullt i öppenspisen!
kramiz

Anonym sa...

det var ju kul att räksalladen o sällskapet var bra. ska titta på filmen sen för nu hinner jag inte
kram

Anonym sa...

Det ser i alla fall jätteskönt ut på bilderna, även om du säger att det blåser :-)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...