29 juni 2011

Här har jag gått många trötta steg...

Här på Hunnebostrands camping var vi under midsommaren. Campingens reception är en känd byggnad för oss.

Den var nämligen under många år vårt gatukök. Då stod denna byggnad på torget i Hunnebostrand och på den tiden hette den Grilltorget. Fast det var mycket jobb, så väcker ändå detta gamla gatukök lite nostagiska och många glada minnen...
Jag är så glad för alla röster på mitt foto, men jag behöver fler! Klicka bara på länken ovanför detta inlägg och rösta! Tusen tack på förhand alla vänner!
Ha en underbar dag!



24 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Visst är det trevligt med nostalgi. Ska nog åka till nostalgibyn under sem o se om dom fått något nytt. Kram

Hebbe sa...

Mors,,Nostalgi kan vara,glädje men även vemod..Här pratas det om värmeåskväder till helgen,f-n trot.Röstat ja.Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

God morgon! Ja han blev glad över att få CD:n Ska göra så gott jag kan att krya på mej.Ha en bra dag! ♥kram!

Camilla sa...

Vad underbart med lite nostalgi.
Jag ska gå in och rösta på en gång...igen :)
Kram!

Stattinskan sa...

Ja, haha - i den här åldern hamnar man gärna bland nostalgin :-) Både bitterljuvt och härligt på samma gång :-)

Gilla sa...

Det var ju kul att läsa att du hade jobbat i kiosken, när du var yngre. (Jag skriver inte Ung!)

Svar: Stackars dej i den här i den
härliga sommaren. Ha det allra bäst

Kram/Gilla

ansepanse sa...

nostalgi känna bra :)
har röstat!!!
kramar

Gunilla sa...

Jasså har ni varit i restaurangbranschen tidigare :)

biggan sa...

hej, fin kiosk som väcker minnen, när dom funnits länge. en jätte fin dag här med, men snart kommer regnet igen tyvärr, kramar biggan

Petra sa...

Så härligt att upptäcka gamla minnen. Jag tycker det är jättehärligt att åka till byn där jag växte upp när jag var liten och titta nån gång då och då.
Kram

Petra sa...

Så känner jag med Cafeet vi hade med..Alldeles för mycket jobb men man saknar det ändå.

Kram

Ninz sa...

Waaaooo ett eget gatukök, då förstår jag att du har jobbat häcken av dig
Sv; Japp, det är samma som tidigare :)
Kramen

Nett sa...

Även om jag själv är med i tävlingen så röstar jag på dig varje dag :) Hoppas att du har haft en underbar dag. Kram

Roffe sa...

Idag badat och solat nere i vättern.Imorgon åker jag ner till pappa.På lördag och söndag ska vi till Visby på släktträff första vi varit på i Visby.På morfars sida har vi haft fler träffar.Ha en skön helg.kram

Vicke sa...

okey, du fick en röst till

diana sa...

Hunnebostran är trevligt. Jag har många roliga minnen från konserter i parken där :)

Ellis sa...

Hej!
Nu har du min röst också! =)
Har hållit igång sen 7 imorse, tvätt, sjukgymnast, packa (inte klar) lagat mat, diskat (inte klar). Puhh, tar en paus just nu och en kopp te!
Hoppas du har haft en skön dag!
Kram Elenor

Ninja sa...

Var det er kiosk? Vi bodde på Solviks camping för ett par veckor sedan.....då var det helt tomt på Smögenbryggan pga lågsäsong....jag fyndade jacka och skor till jättebra pris :)

Mita sa...

Nostalgi är underbart, fast man blir allt lite vemodig och med en liten tår i ögonvrån ibland,*ler*...
Jag röstar varje gång jag är inne här,
Kram vännen!

Anonym sa...

Hej nu är vi hemma igen ! Ha en fin dag nu !

Carina Sjölund sa...

Nu har jag varit inne och röstat vännen!
Kramen♥

kaffehörnan sa...

Vad härligt varmt kära du
Imorron ska jag en sväng till Malmö
kram

Anonym sa...

När jag ser Dina bilder på Korvkiosken får det mig att tänka ppå den gamla goda tiden (1974-1979) när man brukade hänga nere vid korvkisken! Det vart Härliga Tider det!

Ha en fin Torsdag!
Kram
Stevie

Nett sa...

Det beror nog lite på vad man har för inställningar inne på buzzador, själv har jag just mat som en kategori :) Ha en fin dag! Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...