20 maj 2011

Arbete, god mat och nytt syre!

Dagen startade med växlande molnighet, tidvis riktigt tjocka dimmoln.
Molnen lättade då och då under förmiddagen och man kunde se den underbara blå himlen.
Efter några timmar med arbete, vi hade ju planeringsdag, så var det dags för lunch.

Lunchen intogs på Brygghuset på Fiskebäckskil...Det var fantastiskt gott! Därefter tog vi en sjötur och promenerade sen tillbaka för lite mer planeringsarbete.

Dagen avslutades på Strandflickornas Havshotell där vi fick smulpaj och vispgrädde...

Denna härligt fina dag kan du se i bildspelet här ovan...Möt mitt bohuslän om våren!!


22 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Morn! Sjukresorna har fungerat fint här hos oss,Morgonkram!

biggan sa...

härligt, god mat och fint väder, men kallt, vi hade riktigt skönt på morgonen, såg bildspelet i går härliga bilder, kramar biggan

attis sa...

Gomorron vännen. . Nu har jag tittat på ditt underbara bildspel. Väldigt vackert. Tur du hade mössan med. Ha en bra dag.
Kramiz

eva sa...

Härliga bilder och vad gott det ser ut:)
kramiz

Anonym sa...

Mors,härligt med en dag i denna fina miljö,,gott att äta fick du oxå,och fina bilder.Haé Kram.

Paloma sa...

Oh vilka härliga bilder! Äntligen har vi vackert väder här i dag med! Vi har haft skit kallt i dagar nu..Men om en vecka behöver man inte ens tänka på vädret hemma!! hehe.) ha en fin dag! KRAM

Carina Sjölund sa...

Underbara bilder!
Vilket väder vi har i dag, solen skiner och varmt :)
Ha en fin dag!
Kramen vännen♥

Camilla sa...

Underbara bilder.
I går kväll fick vi en ordäntlig skur men idag skiner solen och det kommer att bli en fin dag idag.
Hoppas att solen skiner på dig också.
Kram på dig!

Nett sa...

Det där ser ju inte dumt ut alls :) Hoppas nu att du får en underbar helg. Kram

Roffe sa...

Äntligen skiner solen från klar blå himmel.idag bli det vara ute.fast innan jag ska ut la jag en maskin tvätt.ha en skön dag.kram

Ps:Vad skoj ni måste ha nere i SIDE träffa bloggvänner,jag var inne hos Paloma och hon sa att hon skulle till SIDE med.jag får komma nån annan gång.hoppas jag får jobb snart.kram

Stattinskan sa...

Vilken perfekt "arbetsdag" :-D
Gomorron

Maria sa...

Roligt att få se bilder från Bohuslän. Ja det var ju inget dumt ställe att ha sin arbetsdag på.
Önskar dig en bra dag/kram

Ninz sa...

Vackra fina Bohuslän & där bor du *avis* En underbar dag till dig :)
Kramizen

ansepanse sa...

vilken fin utflykt :) och bildspelet är underbart
ha en go'er fredag
kramar

Anonym sa...

Ja, det ser verkligen underbart härligt ut :-)

Anonym sa...

Det är bra att planera under trivsamma förhållanden. Det blir så mycket mer och bättre gjort. Kram

Mita sa...

Härligt med en sån dag,tänk vad roligt det är på jobbet då*ler*....
Det är så otroligt fint där,
Kram vännen!

Mi sa...

Härligt bildspel du gjort. Vad duktig du är man kanske skulle försöka att lära sig att göra ett bildspel.

Kramar!

Petra sa...

Så gott med paj! :) Kanske ska ta och baka mig en till kvällen :)
Kram

Vicke sa...

fina bilder som vanligt, ha en trevlig helg nu och njut av solen

Ellis sa...

Hej!
Vad gott det såg ut med maten och fin natur, har varit på semester i Lyseberga och även sett oss omkring lite runt Lysekil! =)
Kram Elenor

irja sa...

Hej i Natten,
Minglar runt bland mina bloggvännerna, och nu tassar jag in hos dig,ska vara tyst som musen, så jag inte stör din skönhetssömn,,,
vilken underbar dag,med mycket gott att spisa,
Ja västkusten är vacker, fast det finns ju många fler vackra smultronställen i vårt vackra avlånga land....
Ha en skön och gemytlig weekend, ha det bäst, vackra bilder du bjuder oss bloggvänner på.
KramiZar IA.

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...