1 maj 2011

En underbar lördag i Hunnebostrand!!

Hit for vi idag och tog med oss pappa till  
 Bella Gästis!  
Där fick vi ett bord precis vid havet och vad äter man väl gärna där...jo...

Rödtunga, helt underbart gott!!  
Christian & Wictoria kom också till Bella Gästis så vi följdes åt till kalaset för André... 
som stolt visade upp presenten från mor och far.  
Sen var det dags för kaffe och tårta... 
och pappas Margareta var givetvis på plats...så god och glad!  
Vilken underbart god tårta...jag försökte motstå den... men...det gick bara inte!!  
 Lilla Havansa gillar glass allra bäst, då blir man så här gosig i ansiktet...det fick bli puss på pannan denna dag...

28 kommentarer:

Petra sa...

God Morgon!
Vad mysigt att sitta så och äta :)

Kram

biggan sa...

härliga bilder, roligt vara på bella, gott med fisk. underbar dag i vädret med ser jag, soool. roligt med kalas, tror jag det han gillade presenten. i dag ska vi skjutsa sören. sen ska vi ut på lite med, ha en fin dag, trots tvätt, kram biggan

Vicke sa...

vilken härlig dag ni fick

Yvonne :-) sa...

Härlig lördag ni hade! Ja det är verkligen synd att ni inte kan komma.Hade varit kul att få träffa er live och få krama om! ..Kram! ♥

eva sa...

Godmorgon:)
Vilkem fin plats att sitta och käka på. Ser ut som en underbar dag med alla:)
kramiz

Siita sa...

Morsning. En trevlig lördag har du haft, precis som jag. Kram

Petra sa...

Så härligt! Det ser ut att vara sommarvärme hos er!
Kram

Roffe sa...

Både fördelar och nackdelar bo vid havet.Vilka fina bilder du tagit.Ni ser friska ut både Far och dotter.Nu bli man sugen på rödspätta.I hjo har vi Röding och Sik.ha en skön 1maj.kram

Gilla sa...

Det måste ha varit ett härligt firande ni hade med det fina vädret och all god mat. Tårtan såg ju fantastisk ut. Jisses så sugen jag blev.

Svar: Jag trodde att det var en peruk han hade på sej. Inte en golvmopp. Ska bil kul att träffas.

Jag såg att du hade kommenterat hos Vicke. Den bilden var ju jättefin.

Kram/Gilla

syren sa...

En underbar dag ni hade. Underbara bilder. kram

ansepanse sa...

ingen dålig present han fick, förstår att han blev superglad, härliga bilder på alla, det är så fint att se din pappa tillsammans med dig
kramar

Gilla sa...

Jag blir ju tvungen att besvara din kommentar på min Reseblogg också. Tack! Du kan tro att det är fint i Chaniaområdet. Det är bar o åk dit.♥♥♥

Kram/Gilla

Carina Sjölund sa...

Härliga sommarbilder :)
Önskar dig en fin Söndag!
Kramen vännen♥

Augusta sa...

Vilka trevliga bilder. Man kan se att ni hade trevligt. Dessutom verkade vädret vara bra :)

Kram

Erika(jyringen) sa...

finns det ngn som kan motstå tårta då den placeras framför näsan på en:P

sv.jo avsked är inte roliga men samtidigt är jag glad för att nu få komma ut på nya äventyr :)

Vickan sa...

Vilket härligt väder ni verkar ha. Här hemma är det nästan höst idag. det blåser nordanvindar. Brr.

Ninja sa...

Vad härligt det ser ut....
det är möjligt att vi tar en sväng till västkusten i juni...jag längtar!

Glimz sa...

Viiiiiilken underbar dag ni fick & den där rödatungan såg ju helt underbar ut :) En fortstatt härlig dag till dig och det dina!
Kramen :D

Nett sa...

Riktigt underbart att sitta där och äta :) Och hans present, det var ingen dålig sak. Klart att han är stolt att visa upp den. Tycker han ser äldre ut än 14 år. Kram

Gunilla sa...

Åh såg fint ut där ni käkade !


trevligt med kalas ! och grattis killen !

Anonym sa...

Vilken underbar dag!
:-)

Anonym sa...

sv: Jag är inte alls fixerad vid åldern, faktiskt. Jag tycker att det ligger mycket i att man inte är äldre än man gör sig. Dessutom hade ju alternativet inte varit så kul...
:-)

Maria sa...

Solig o trevlig dag verkar ni haft med nära o kära. Härliga bilder från kusten o fisken ser mums ut.
Ha en bra dag/kramizar

Mita sa...

Vilken fin present,och ohh vad gott ni åt,både fisk och sen en maffig tårta,
Vilken skön sol ni hade...
Kramen på dej!

Anonym sa...

Fantastiska dagar att minnas när det blir ruggigt! Härligt väder att ha kalas i! Kram

Vicke sa...

ha en fin kväll nu

anniepiiie sa...

Ser ju väldigt trevligt ut!:)Fisk är väldigt gott! :)Ha en fin kväll nu. Kram

Unknown sa...

Härliga Bohuslän med bl a Hunnebo och Bella Gästis. Perfekt läge för en restaurang som oftast serverar mycket god fisk. /SA

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...