29 augusti 2010

Idag blir det arbete sen kanske min stress lugnar ner sig igen!

Måste bara få visa denna underbara bild som togs i Kongsberg. Vi var på väg utför en backe och jag såg och skrek STOPP till Werona, som genast körde in till kanten och stannade.
Två bilder fick jag knäppt, sen dalade solen snabbt...
Fast även lite senare bjöds det på ett fantastiskt färgskådespel...så vackert!!

Idag är det dags för lite extrajobb så nu blir det kontoret under förmiddagen. Slit och släp...Ha en fin söndag alla!!

21 kommentarer:

Yvonne :-) sa...

Varsågod det var så lite så.Jag har en mjuk borste som jag borstar av hundarna när de varit ute.Spreja på ben och mage.når jag ska ut i skogen sprejar jag mina ben.Vilka fantastiska bilder Tack för dom!Kram!

Ammis sa...

Verkligen kanonfina bilder, förstår att du skrek stopp!! :D Ha en bra arb.dag och förta dig inte nu :0) KrAMelikram

Siita sa...

Härliga bilder. Ja Norge är ett vackert land. Kramar

Anonym sa...

Inte för att vara elak som påminner. Men jag tittade precis på Kissen Tindras liv och död och jag kan inte sluta gråta.
Må Skaparkatten skydda den lille.

Svorskan sa...

Oj, jag har nog tur i dag. Inget jobb och underbart väder. Inte sommarvarmt längre, men soligt och vindstilla är en dröm en söndag ändå. Fin bild från Kongsberg!

Petra sa...

Inte så kul att behöva jobba extra en Söndag, men skönt att komma i kapp lite :)
Kram

Mita sa...

Gud vilka vackra bilder,jag är likadan,måste häva mig ur bilen för och knäppa kort ibland,gubben muttrar lite,*fniss*
Men vad roligt ni fått sova gott,hoppas ni lyckats nu med möbleringen.
Kramiz!

Nattis 2.0 sa...

Fantastiska bilder!

Margit sa...

Suttit och blöäddrat och tittatt på massor med vackra bilder, tittat på bloggträff....
Ha en bra dag och TACK för alt jag fått se!!!
Kram!!!

Gilla sa...

Det var verkligan vackra bilder på solnedgången.

Svar: Idag har vi också svalare ute. Har inte sett på tempen än. Men det är vxl. molnighet och solen skiner ibland.

Visst får man räkna med att vissa blommor har gjort sitt när hösten närmar sej.

Kram/Gilla

Anniepie sa...

Tack! :) jaa, det är riktigt bra om man vill bevara den riktiga klädseln! :) Fina bilder måste jag säga. ha de gott nu denna söndag! :) Kram!

Vicke sa...

det var härliga bilder

Ellis sa...

Vad fina bilder du tog! =)
Hoppas du har haft en bra helg!
Kramar

diana sa...

Vilka vackra vyer. Vad jobbar du med?

Mi sa...

Ha en fin söndag du också. Skönt att det lugnar ner sig sen. vilka kanonfina bilder. Ja det gäller att ha kameran med sig för jämnan och vara redo för att fota. Kramar!

Susanne P sa...

Så vackra bilder!
Tråkigt att behöva jobba en söndag...
Sv. jo, de har börjat komma nu, trattisarna men de är inte stora. Trots att jag har flera litrar med torkade sen tidigare år så kan jag bara inte låta bli att plocka fler när jag ser dem :)
Kram

Ingela sa...

Ja det där med stressen känner jag igen =(
Hoppas att du hinner ikapp lite i vart fall.
kram

Anonym sa...

Underbara bilder!
Var nu rädd om dig och ta det lugnt. Stressen måste du försöka bli av med. Du har bara en kropp och ett liv vännen. Kramar

Anonym sa...

Underbara bilder!
Var nu rädd om dig och ta det lugnt. Stressen måste du försöka bli av med. Du har bara en kropp och ett liv vännen. Kramar

eva sa...

Vilka underbara foton och vilken vacker plats.
Ja nu gör jag nog inte om det misstaget förhoppningsvis för de e nog bäst att hålla koll på skyltarna!
kramiz

biggan sa...

godmorgon denna kalla måndags morgon bara 9 grader i dag, hoppas du vart av med massa jobb i går nu, så du hann i fatt lite, kramar biggan

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...