25 augusti 2010

En underbar semester som gav så mycket!

Sista semesterhelgen bodde jag med barn och barnbarn i husvagn, vid motorbanan i Kongsberg.
Jag såg Christoffer köra in storslam på lördagen då han vann varenda körning i sin klass. Helt underbart!
Kunde också konstatera att barnbarnet Michelle är en verklig paparazzi...en suverän fotograf!

Att bo i husvagn var inte alls illa! Den var stor och bekväm och jag sov så himla gott där!
Vi hann också med ett besök inne i Kongsberg men det ska jag visa mer av i ett annat inlägg! Nu är ju som sagt, semestern slut och tiden räcker dåligt till för allt som jag vill göra. Jag får ta lite upplevelser och visa upp då och då...ett sätt att hålla kvar semesterkänslan kanske...
Jodå, den här lille gynnaren, Chicko, var med också! Han sov hos mig varje natt...så gott med en vovve i sängen!
Kolla in Christoffer, klicka på länken här nere!!!



 

31 kommentarer:

biggan sa...

godmorgon, så kul han vann där med, han är enorm den killen. kul att du fick vara med ett par dagar där oppe. kramar biggan

Siita sa...

God morgon. Jag brukar sova bättre i husvagnen med. Men nu är det flera år sen sist vi var ute med den. Jobbet kallar nu. Kramar

Gunilla sa...

Mysigt att bo i husvagn faktiskt ! ..och tält också, när det inte regnar och är kallt :)

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,ja råkigt att den är över,,semestern,,men du har många fina bilder att minnas till..
Jag åker en vända upp till lappland om ett par dar,,Haé Kram.

Stattinskan sa...

Ja, husvagn är inte alls nått dumt sätt att semestra på och får man göra det med barnbarn måste det ju vara kanon :-)
SVAR: Din länk igår gick till din gamla blogg så jag trodde att du skulle byta igen ;-)
Gomorron :-)

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Hur har det gått med ommöbleringen i sängkammaren??Det är tyvärr många som solar sig i andras framgångar.Ha en bra dag! Kram!

Camilla sa...

Vad mysigt du verkar ha haft det i husvagnen.
Jag vill ha en husvagn men Gubben vägrar.
Synd att sommaren gick så snabbt över,nu är det höst och jag ska börja jobba i morgon.
Ha en toppen dag!
Kram!

rolf sa...

God morgon.Ni haft så fint i sommar.så nu får ni leva med storm och regn.Inget regn och storm i HJO.Fina bilder du tagit,FIN Vovve med.ha en skön dag.kram

Anonym sa...

hej vännen ! mycket just nu ,brandlarmet satte igång innan jag åkte med barnen gissa om jag fick hjärtstopp men den hade fått spunk eftersom det inte är någon rök här inne..hoppas du mår bra ,,kramar ../flower

Kiza sa...

Fina bilder. Duktig kille o duktig fotograf. ha det bäst idag //KramelikrAM

Nett sa...

Härligt avslut på semestern. Själv har jag en vecka till att vara hemma, sedan börjar den långa hösten och vintern innan man får se ljuset igen. Kram

Anonym sa...

Camping är så myyysigt! Fast vi håller oss fortfarande i tält då...

:-)

Mia64 sa...

Godmorgon!
ha en bra dag /Kram

Anonym sa...

Att bo i husvagn är inte alls dumt. Mysigt. Skönt för dig att ha lite semesterminnen i form av bilder att ta fram och titta på. Vardagen är ju här igen. Kram o ha en fin dag.

biggan sa...

ja här är det rena rama oktober väder. full storm, har precis kollat havet. snart är varenda båt på land. ingen tång i dag hihi. inte en chans,
härligt ligga i husvagn kramar biggan

eva sa...

Vilka härliga foton att se tillbaka på när de e så ruskigt väder ute!!
Det visste jag inte att du inte kunde trodde de bara var svårt för dig att gå i halka pga av balansen!
Men som sagt att promenera är ju precis lika bra och ofta tar man allt så givet och inte uppskattar det man har som du alltid verkar göra och ta vara på varje dag:)
Kramiz

Anniepie sa...

Vilka fina bilder du har lagt ut! :D Låter spännande med kongsberget! :) ha en bra dag. Kramar!

Frogprincess sa...

Det är mer plats än vad man tror i en husvagn :-)
Välkommen tillbaka från semestern, om jag inte redan skrivit det.

Mita sa...

Visst sover man skönt i husvagn, det blir så ombonat på nåt sätt.
Förstår att tiden känns knapp nu när jobb och allt rullar igång,
Sköt om dig vännen,
Kramizar!

Karpstryparn sa...

Tjo! Till helgen kommer inlägget om rasism, är det tänkt. Har idag skrivit ett inlägg om den våldtäktsrapport som SD idag har släppt.

Svorskan sa...

Hade ni ingen el indragen i husvagnen? Jag sover extremt bra på ställen där el inte finns..

Gilla sa...

Jag har faktiskt aldrig åkt i en husvagn eller sovit i en sån. Det skulle vara en ny upplevese för mej. Många härliga semesterbilder.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Jag är ju ingen husvagnsmänniska, men en natt eller två är helt OK!
Kram på dig du stolta mormor

MICKAN sa...

Det är verkligen roligt att ha en husvagn!!!

Ninja sa...

Vi har haft husvagn och det är inte alls dumt. Och solen tröttnar man aldrig på vare sig den är uppe eller nere :)

charlotte sa...

haha kan såg ut att trivas där
kram

Ellis sa...

Härligt att han vann alla sina lopp! =)
Det såg fint ut där! =)
Kramar

biggan sa...

godmorgon, ja visst går det fort. torsdag i dag redan. vart tar tiden vägen? kram biggan

Vicke sa...

christoffer är duktig, ha en fin dag nu

syren sa...

Vilken fin avslutning på semestern! Härliga bilder. kram

Siita sa...

God morgon. Ja läng dag blir det, men jag har ju valt själv att jobba över. Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...