6 januari 2021

Precis som väntat!

 

Precis som det har varit under senaste åren. Vintern startade med det nya året, precis som väntat.

 I fjol åkte vi iväg till sol och värme i början av januari.

Planeringen inför denna vinter var att kunna åka iväg redan i december och komma hem igen i februari-mars. Fast detta satte Corona stopp för...dessvärre.

Vi har i alla fall inte släppt drömmen, drömmen om en egen liten bungalow på Gran Canaria där vi sen kan kan tillbringa våra återstående vintrar. 

7 kommentarer:

Inger sa...

Hej!
Då får ni allt ta med Cesare!Va glad han skulle bli i värmen!
Jag hade en sån dröm med min man-I Ghana-
Kram,Inger

Eva-Lotta sa...

Man får ta det som det kommer!

Znogge sa...

Drömmarna ska vi ha kvar, den saken är säker!

Kram

Farfar Hebbe sa...

Ja det blev en vinter om än onödigt sen,hoppas den blir kort..Ja inte kan en Covid 19,ta bort våra drömmar,hoppas din dröm om vintrar på Gran Canaria slår in snart..Haé Kram.

skåningen sa...

Många såna drömmar har kraschat i år.

SV...Förlåt jag glömde våren, den är ju viktig!
Kram!

Henrik Olsson - Föreläsning sa...

Vi får hoppas att ni snart kan åka iväg till värmen!! :)

Veiken sa...

Våra drömmar får vi inte släppa, hur eländigt det än är med covid-19. Nu får vi se fram emot att få vaccin, så vi kan börja resa igen! :)
Hoppet är det sista som överger människan!
Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...