8 oktober 2017

Kanske normalt

Jag brukar fundera på om det är något fel på mig då jag blir så himla trött på kvällen och obönhörligt somnar i soffan.
Vi startade lördagen med tvätt klockan sju, sen gjorde jag ett par kålpuddingar, så nu klarar vi oss på kål ett tag. 

Sen drog vi till skogs!
Där fick det lufsas runt ett tag för tydligen hade det varit andra före oss i skogen denna dag. Fast vi var rätt nöjda i alla fall.

Jag gillar ju mångfald som ni ser i min korg, hittade både soppar, taggsvamp och öronmusslingar som blev en härligt fin svampblandning.
Dagen fortsatte sen lite längre norrut där vi hälsade på yngsta barnbarnet William, som försökte lära mig att bygga legobilar som vi sen kraschade.
Sen var det den vanliga visan på kvällen...jag sov mig igenom större delen av Morden i Midsommer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finns mycket svamp i skogen säger alla..Men den skog som var världens bästa höstkantarellställe är nu borta,f-n så sorgligt..Haé Kram.

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!Att bli trött på kvällen är normalt.Du är ju igång hela tiden.
Min tvättmaskin är igång nu och klockan är11.Men jag blir trött också under dagen.Tar mig en tupplur.Kram,Inger trevlig helg
och tvätt klockan 7!

Eva-Lotta sa...

Så som du håller igång är det väl inte konstigt om du blir trött!

Veiken sa...

Det är väl inte konstigt att du somnar på kvällen. Så som du håller på. Du är inte 25 år ännu! Var rädd om dig! Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...