14 oktober 2017

Känns så gott nu när allt återgått till normala rutiner

Lite mer ska bort innan allt är bra på alla plan, men det är på gång.

De härligt fina skinnsofforna är nu på plats och nu känns det som jag äntligen träffat helt rätt! De är helt underbara, med härlig sittkomfort och...hög rygg! Alla soffor som jag haft efter den stora hörnsoffan har varit farliga för nacken.

 Viktigt att allt matchar, så igår inhandlades kuddar i vitt och blått men de är inte helt bra...kanske de borde varit mindre och med lite mindre vitt i...

Nya gardiner är på gång och de blir förmodligen vita...

5 kommentarer:

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!Det såg väldigt flott ut tycker jag.Men den andra soffa som ni hade såg också väldigt tjusig ut.Kram,Inger

znogge sa...

Så bra det blev :D

Kram

Yvonne sa...

Vad bra möbleringen blev .
fattar inte varför du inte kan komma in på bloggen.De andra kan jag har kollat.
Ha det gott vännen!
Kram!

Anonym sa...

Oki,då har du bott in dig med den nya soffan,den ser jätteskön ut..
Här blev det en fin solig höstdag,den första på länge..Haé Kram.

Yvonne sa...

Det lönar sig alltid att vara snäll !!
Kram!

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...