26 oktober 2012

Vi besökte en liten grav i Side.

Läs mer i min Sideblogg här.


14 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Kallt som satan här. -3.5 grader, vill inte. Kramar

Anonym sa...

Tittar in och önskar en bra fredag.

-1 hos mig, och det är kallt som satan. Tyvärr måste jag gå ut.

SV: ja man tycker ju att de ska vara självförsörjande. Att skylla på att alla slott kostar i drift är larvigt. Vad ska man med alla dessa bostäder till?

kram

Anonym sa...

Mors,,Göteborg är väl närmast...
Här är det -grader ute 2,9,,det snöade lite lätt i går kväll,hoppas den är borta nu,,det blir snart dubbdäck på...Haé Kram.

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Min termometer står på -3,7. Var tvungen att öppna dörren för att se om det stämde, och jag tror att det gör det .... brrrr.

Det är alltid sorgligt med små gravar. Har en själv.
Men livet går vidare ...... :)

Yvonne sa...

Godmorgon!Tråkigt att deras baby dog..... Jag får ha rådslag med mina hönor.Får tänka på vad jag får och att man ska ha ett larm länge. Morgonkram!

Sand mellan tårna sa...

Då ska jag kila in och göra det...

Herr Nilssons Fru sa...

Sorgligt när någon dör, ändå värre när de är små barn:)

Läste om dina son flickvänner som fyller år samma dag. Jag har ju rätt många svärdöttrar:) och två av dem fyller faktiskt samma dag också.

Kramiz o go helg

paloma sa...

är det kyrkogården där nästan vid stora busshållplatsen? en bit ovanför tropic? Vi har passerat mycket där. men inte gått in.. det skall vi nog göra nästa gång! Skall försöka gå till min Marcus grav i helgen med! KRAM

Camilla sa...

Det skulle inte sitta fel nu att få åka iväg till värmen.
Kram!

Gilla sa...

Jag kommenterade det i går redan på din andra adress.

Sv: Så skönt att du slipper frysa inne på min sida! ;-D

Kram/Gilla

ansepanse sa...

nu förstår jag inte riktigt vilka de är, men ledsamt är det med sådana där små gravar
bamsekramar vännen

Mita sa...

Jag var inne på din andra blogg,
Önskar dig en fin fredag kväll sen..
Kramiz♥

Anonym sa...

SV: undra om det är ett tecken på att vi börjar bli gamla, när vi inte gillar att inte kunna se vägunderlaget denna årstid

Veiken sa...

Var inne på din Sideblogg och det är så ledsamt med pyttebarn som inte får leva... Kramar

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...