4 augusti 2017

Vi vakar i skift vid fars sida

 Han är mycket sjuk och kommer inte att klara av det denna gång.

 Höftfrakturen går inte att operera då lungemboli, hjärtinfarkt och blodförgiftning har tillstött vakar vi nu i skift vid hans sida.

Werona och Espen har suttit hos honom i ett dygn då de kom ner från Norge i onsdags. Större delen av släkten var hos honom igår då han blev 95 år. De fick sedan efterhand åka vidare till Uddevalla och vårt hem och äta av de tårtor som fanns här.

I natt har Bosse, min lillasyster Sonja och jag suttit hos pappa fram till klockan sju,  då min bror Reine och hans fru Christine tog över. 

7 kommentarer:

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Så tråkigt för er.Men att ha en stor släkt känns tryckt!Stora kramar.Inger

znogge sa...

Mina tankar går till er. Vet hur det var för två år sedan....


Kram <3

Jenny sa...

Så skönt att ni är flera som.kan.sitta med honom..
Skickar styrkekramar till er alla..

Gilla sa...

Det är ju mycket tråkigt att er Pappa har drabbats på detta viset. Hoppas att han inte har för stora besvär. Ni barn och resten av släkten får hoppas att han går igenom detta ´smärtfritt så lång det går.''

Kram/Gilla

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Bästa Mona!L'ste på facebook..Beklagar sorgen och vet hur det känns.Tusen kramar!Inger

Unknown sa...

Läste på FB. Beklagar sorgen. Men skönt att han inte behövde ligga så länge och ha ont. Han har det nog skönt där han är nu. Men det är så klart tråkigt för er som är kvar.
Stora styrkekramen till dig och din familja! <3

Geddfish ♥ sa...

Beklagar förlusten av er fina pappa.
Det känns som om han hade ett rikt liv in i det sista.
Varm kram 💙

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...