30 augusti 2017

Ta vara på livet och på varann

 Livet går inte i repris.


9 kommentarer:

znogge sa...

Nej, här och nu är det som gäller...

Kram

Anonym sa...

Mors..Så sant,lev här o nu..
Det är inte ofta det blir fisk hos mig,,men stekt sill med löksås är ju en höjdare,denna gång blev det riktigt jädrans gott..Haé Kram.

Eva-Lotta sa...

Sant, man ska leva varje dag!

Geddfish ♥ sa...

Njut så länge du varar, är min melodi.
Kram

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!Så trevligt med denna blogg.Och tack för raderna hos mig!
Har nui Ciyt Gross i Uddevalla?Annars kan du kolla upp recepten på deras hemsida och köra racet själv från butik.Det finns vanlig mat också med kassar.Bosse är så smal så till honom får du göra en extra portion.Tusen kramar,Inger

yvonne sa...

Man ska leva i nuet !
Ha det så gott!
Kram!

Henrik Olsson - Föreläsningar sa...

Så är det absolut! :)

Veiken sa...

Så sant. Tyvärr så glömmer vi det ganska ofta. Kramar

Herr Nilssons Fru sa...

Lev idag, i morgon kan de vara över. De e mitt motto.
Och ge dem som vill ha din värme o kärlek, hoppa över de övriga.
Lägg inte energi på negativa saker.
Skratta varje dag så mycket du orkar.
Kramiz bästaste du

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...