11 juli 2010

Vilket härligt kalas det blev!!!

Vilken underbar dag jag fick igår! Tack alla goa barn och barnbarn! Tack också till vädergudarna som lät solen lysa över oss alla!
Stora jätteparasollen kom bra till pass för de flesta ville ju sitta ute i det fantastiska sommarvädret! Kort kommer senare...
Ett av barnen, Werona saknades, för i Norge drar norgemästerskapet igång idag, så nu gäller det!!!! Hela familjen deltar ju när Christoffer kör i detta lopp...
Christoffer är på väg att bli en kändis i Norge! Läs artikeln och se bilderna på Christoffer genom att klicka på länken nedan!!!


Tänk så lyckligt lottad jag är som har fått så många fina ungar och underbara barnbarn! Detta är människans rikedom!!

19 kommentarer:

biggan sa...

roligt det vart bra kalas, och vackert väder. ska läsa artikeln med. kramar biggan

biggan sa...

har läst igenom den, fin bild på honom, klart du är stolt mormor, med all rätt. här börjar det mulna ihop sig, stor risk för åska troligtvis, får se om det börjar dundra sen med. kramar biggan

Anonym sa...

Vad kul att ni hade det trevligt och att vädergudarna var snälla=).
Här var också gudarna snälla men ack så trött jag var, men nu skall jag äta lite och sen är det jobbet som gäller till 21,30 ikväll.

Siita sa...

Hejsan. Härligt med ungarna. Var du inne o såg kort på min filt jag hade delrapport igår. Härligt med solen men vill ha lite vatten nu. Kram

syren sa...

Visst är det underbart med härliga och fina barn och barnbarn. Ska läsa länken nu. Varmt här är 28 i skuggan. Skönt! kram

Gilla sa...

Jag förstår att maten och tårtorna gick åt av bara den. skönt att ni också hade fint väder.

Som du skrev: Idag blir det inte mycket gjort.

Kram/Gilla

Anonym sa...

kul att det blev ett lyckat kalas
kram

Farfar-Hebbe sa...

Kalasfint på kalaset mao,och det stämmer med det du säger om barn och barnbarn,jag har mina här just nu,dom åker hem på Em,sen drar jag rill norrland i morgon.Haé Kram.

egoinasmamma.nu sa...

Ja, utan nära och kära är det inte mycket kvar. Så mysigt ni har det på uteplatsen!

Yvonne :-) sa...

Håller med att goa barn och barnbarn är en rikedom! Blev ni inte svitta i den värmen igår?Kram!

eva sa...

Fint skriven artikel och fotot förstår att du e jättestolt och härligt att det går bra för honom:)Håller tummarna för Christoffer idag!!!
Lika underbart väder är det idag.
kramiz

Gunilla sa...

Härligt, ni måste ha varit några när det var så stora tårtor. Alltid kul att träffa släkten !

Kul att killen är så duktig :)

Ellis sa...

Vad trevligt att ni fick vädret med er på kalaset! Hoppas du har en skön söndag!
Kramar

Anonym sa...

Kul att festen blev lyckad och att det var fint väder. Jag vet precis hur du känner dig när det gäller barn och barnbarn. Man kan nte vara nog tacksam över att få en så fin "livets efterrätt" Kramar

Unknown sa...

Förstår att du är en stolt mormor. Kul med sådana kalas!
Ha det nu fortsatt gott i värmen! /SA

diana sa...

Härligt härligt. Familj är det bästa :)

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,ja det blir en het dag i dag.
Jag ska sitta i bilen hela dagen i stort sett,,tur att AC finns..
Blir i stugan framöver ett tag..
Haé Kram.

Siita sa...

God morgon. Åska igår kväll o regn inatt. Men ändå varmaste morgonen här över 18 grader. Härlig god rabarberkaka o vaniljsås. Smaskens. Kram

biggan sa...

godmorgon, ja här med sol och fint, men nu kan man andas, vi fick ett åskregn i går kväll. så nu är det klar luft igen, så skönt, kram biggan

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...