5 juli 2010

Måndag igen och ny arbetsvecka!

Vilken fantastiskt fin dag det blev igår! Massor av bilder blev det, så jag kommer att sätta ihop ett bildspel  när jag får en stund över.
Vi såg allt som gick att se och det var mycket spännande saker!!
Vädret var helt perfekt! Uppehåll hela dagen och små solglimtar då och då...Vi åt hembakad läfsa och småkakor efter orginalrecept från 1700-talet...
Barnbarnet Victor var inte med i Munkedal, men han var på Liseberg med sin far i lördags...så här är lördagsgodiset räddat för en lång tid framåt! Grattis Victor!!

19 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,då ser jag fram emot bildspelet..Ja nu har han godis för några dagar..Var rätt så kul att sitta och iakta måsarna..Haé Kram.

Petra sa...

God Morgon!
Ja 6 arbetsdagar kvar, sen semester.
Ja det ska han väl klara sej på ett tag :)
Kram

Farfar-Hebbe sa...

Hejsan,,nu har det övergått till helmuletoch 20,4 så det blir nog en dag där man blir svettig mellan kläderna.Haé Kram.

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Då får man sätta sig och vånta på bildspelet.....Ja dom är ett duktigt gäng.Och kramar är gott att få.Morgonkram till dej och gubben din!

Siita sa...

God morgon. En härlig dag igår med bad, inte så kallt som jag trodde. Har lånat bilder av dotter får se om jag får ut dom. Kramar

Camilla sa...

Oj...vilket godis!!
Jag har nu sex arbetsdagar kvar till min efterlängtade sexveckors semester :)
Ha en toppen dag!
Kram!

biggan sa...

godmorgon. ja det var säkert jätte spännande. vi har varit på nåt liknande, det hette riddarspel. kul. roligt för viktor att vinna massa godis. sånt är roligt. ha en fin dag mona kramar biggan

eva sa...

Spännande dag ser de ut som och vilken lycka med allt godiset:)
Ja det är skrämmande att sådant förekommer och man kan undra hur det kommer att se ut i framtiden om vissa lyckas knuffa bort svenskar från olika brancher!!
kramiz

Anonym sa...

godmorgon. det är alltså han man ska åka med om man vill vinna..
kram

Gilla sa...

Det ska blir roligt att få se bildspelet, när du blir färdig.

Bra att du kände till att det var en kaja. Jag var ju själv tveksam.

Kram/Gilla

Mita sa...

Vilken härlig dag ni verkade ha,kul med ett bildspel sen.
Jisses vad mycket godis,hi,hi...det vore nåt för mig,godisgrisen..
Ha det gott vännen,
kramiz!

diana sa...

Vad kul :)
Vad mycket han har vunnit :)

Mia64 sa...

ja det var ju lite godis han vann,och ni verkar ha haft en mysig dag /Kram

Vickan sa...

Åh herregud vad snask han vann gossen! Mmm vad gott med dumle. Jag älskar dumlekola : )

Anniepie sa...

Måste vara kul för ett barn att få så mycket godis! ;D Ha en bra kväll! :) Kram!

Anonym sa...

Jäklar vad kul!Man lär sig så mycket också! Kram.

Ellis sa...

Vad roligt ni har haft det och vilken vinst för barnbarnet! =)
Hoppas du har haft en fin måndag!
Kramar

Siita sa...

God morgon. Jag är oxå trött, men snart sem nu. Ha det gott. Kramar

Siita sa...

Grattis på din dag idag. Hoppas du får nått trevligt idag. Kramar

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...