21 juli 2010

Metrologen är en luring, en riktig luring!

Som genom ett trollslag så försvann alla regnmoln igår och de utovade ännu tjockare molnen uteblev!

Här i Uddevalla blev det ett fantastiskt fint väder, fruntimmersveckan till trots!
Min lillasyster är just nu inte alls beroende av hur vädret är, hon är så glad och lycklig för det lilla barnbarnet som såg dagens ljus i måndags! En liten gosse, som nu ska ha de fina kläderna som hon stickat. Grattis lilla farmor!!
Det blev 25 år mellan våra första barnbarn...stor ålderskillnad mellan dessa två sysslingar. Mitt äldsta barnbarn fyller nämligen 25 år på fredag! Oj, vad tiden går....


13 kommentarer:

egoinasmamma.nu sa...

Wow! Vad ni hinner med, jag är snart 50 och har inte hunnit med mer än en dotter.. :D God morgon!

biggan sa...

godmorgon, ohh vad kul, grattis till barnbarnet, tror jag hon är glad nu. grattis till det stora barnbarnet med, som bli 25. ja underbart väder i går.fint i dag med, men inte lika klart. ha en fin dag i dag mona kramar biggan

Siita sa...

God morgon. Härligt med alla barnbarn som ploppar upp. Här blev vädret bättre igår em oxå. Tog tröja på till Örebro men den blev kvar i bilen. Kramar

Gilla sa...

Det är väl enda gången man inte blir besviken, när det blir sol istället för regn och moln.

Svar: Bilderna med den ny kameran är helt OK. Men nackdelen är att den har en pytteliten display i jämförelse med den nya. Så går batteriet ut jättefort.

Kram/Gilla

Yvonne :-) sa...

Morn morn! Vårt äldsta barnbarn är 22år....Ja vi hade en hårlig dag tillsammans.Ha en skön dag! Kram!

eva sa...

Härligt med barnbarn:)Längtar till jag ska få bli farmor eller mormor!:)
Ja vädret ändrar sig snabbt nu skiner solen här med!!
kramiz

syren sa...

Underbart med barnbarn! Grattis till de båda barnbarnen. Mitt älsta är 19 år. Solen skiner idag också. kram

biggan sa...

ja här är åska i luften nu, massa moln och kvavt blandat med sol. ska nästan bli skönt om det kommer en åsk skur kram biggan

Mina dagar sa...

Hoppas ni slipper regn och rusk ni i fruntimmersveckan!
Vi är snart på väg till Gotland och hoppas hoppas att det iaf inte regnar varje dag!
Gratta den stolta farmorn från mig:)
Kram Eva

Smörblomma sa...

Oj då, jag läste mest om Cesare jag, att han skulle ha tre veckors semester...

Jättefina stickade kläder, tänk hur vissa kan handarbeta fint! Kramiz

Anonym sa...

Tiden går och alla andra blir stora och gamla utom vi, förstås. :) Kram

Mi sa...

Härligt med sol. Bra att dom hade fel. Kramar!

diana sa...

Roligt med barnbarn. Ja det var verkligen skillnad. Ibland är det så.
Min bror är 5 år yngre än mig och hans yngsta barn är fyra. Mitt barnbarn blir ett i september :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...