4 december 2011

Idag ska vi på Mini-Marknad!

MINI – MARKNAD!!!

Söndag 4 dec kl. 11.00 – 17.00

På Stenehed 13 (”Farmen”) i Hällevadsholm, bredvid Steneheds gravfält (se pil på plats).

• Hantverk; smycken, ljus, dekorerade skrivböcker, askar, ljusstakar m.m

• Konstutställning

Vi bjuder på glögg och pepparkakor!

Varmt välkomna

önskar Wictoria & Sandra

 
Vägbeskrivning:
Kör gamla E6, kör in i Hällevadsholm, kör förbi ICA-affären ca 75 m, sväng sedan vänster över järnvägen, kör rakt ca 200 m, på vänster sida ser ni skylt Gravfält, kör uppför backen, kör rakt tills ni ser pilar på plats.

Frågor – ring Wictoria 073-7752110


Allergi?? Hos oss bor även katterna Mira och Skrållan.

Jojomän...minimarknad hos yngsta dottern och hennes vänninna...ska bli väldigt spännande att få se vad de har tjejerna! Idag är sista dagen att rösta på Cesare...sen får vi se om han nått fram och får bli en almanackskille...
Skicka sms till 72099 och skriv BHN KATT 1.




30 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Nu är snön borta här. +2 grader. Kul med minimarknad idag. Var på vanlig i går men det regnade så vi åkte hem igen. Kram

Ammis sa...

Önskar dig en skön advent, dock väldigt grön men det är väl du glad för...ha ha. Snön är nog inte långt borta tror jag. krAMelikram

Sand mellan tårna sa...

Så julfin din blogg är:)
Hoppas ni får trevligt på marknaden.
God morgon och kram!

biggan sa...

härligt med minimarknad, vi ska ner i dag med, en liten marknad här också som skolan arrangerar, klart vi röstar under dagen, ha det jätte mysigt på er marken, kram biggan

Anonym sa...

Mors,,jag ska oxå på en liten julmarknad i dag..
Hoppas du hittar något juligt att köpa..Dom är för söta valparna,hoppas dom får komma till bra hem..Spännande att se om Cesare blir kalendermidde,,det tror jag i alla fall..Haé Kram.

Mollan70 sa...

Önskar dig en riktigt fin och stämningsfull andra advent. Kram

Petra sa...

God Morgon!
vad julfint du gjort det :)

Kram

Anonym sa...

Hej! Ha en fin Advent !

Roffe sa...

Glad 2 advent.en Cockerspaniel har jag själv ägt är för mjuka och goa hundar.Hoppas du hitta något på marknaden.Ha en fin dag.kram

Nett sa...

Kul med minimarknad, hoppas att dte blir lyckat och att ni får en fin dag. Kram

Yvonne :-) sa...

Godmorgon!Ha det så bra på marknaden .. jag njuter! Men får nog ändå laga maten :-)Morgonkram!

Camilla sa...

Låter som du kommer att få en kanondag.
Ha nu en jätte bra andra advent.
Jag håller tummarna att Cesare ska vinna.
Kram!

ansepanse sa...

vad kul med minimarknad :) jag hade kommit om jag bott närmare
och en sådan ursöt valp hade jag också kunnat tänka mig om jag inte haft två hundar redan¨
bamsekramar och en fin dag till dig

Carina Sjölund sa...

Kul med marknad :)
Hoppas du fyndar någonting...
Ha en fin dag!
Kramen♥

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Någon minimarkand har jag tyvärr inte tid med idag - men hoppas att ni får trevligt! :)

Sladdertackan sa...

Kul med minimarknad. Hoppas det kommer mycket folk.

Kajsa sa...

Vad julfint du har gjort =)
Jag har tagit fram nästan alla mina tomtar nu, det blir så mysigt med alla tomtar som kikar fram lite här och där.
Vissa kanske tycker det är tidigt att ta fram dom, men dels så är det så många så det tar lite tid och energi att få de på plats, och dels så vill jag hellre ha dom framme nu före jul än långt efter (tjugonde Knut packas de undan igen).

Åhh, det ska bli så spännande att se om lilla Cesare blir kalenderpojke =) Jag håller tummarna och hoppas, men det det du ju redan :P

Kramisar

Emma sa...

Ja det finns ju alla möjlig saker man kan bli sugen på, själv har det varit mest vanliga saker för mig.
Mysigt med julmarknad, skulle med vilja på någon men blir nog ingen idag iallafall.
Kram

Ninja sa...

Vad trevligt med minimarknad....
Kräftorna var jättegoda när de var kokta :)

Smörblomma sa...

Julmarknader är så stämningsfulla, atmosfären är så speciell där :) Kramiz

Ma sa...

Jättesöta valpar. Hoppas Du får kul på minimarknaden och en trevlig andra advent önskar jag Dig...

Gilla sa...

Så kul att din dotter ordnar en minimarknad. Jag hade gärna kommit om det inte vore så långt borta.

Jag hoppas verkligen att Cecare kommer med i Luciaalmanackan.

Sv: Jag förstår inte själv att mina orkidéer håller sej så fina. Jag har verkligen haft flax med dom.

Försök att ge Cecare en napp också. Baloo lyckades att bita hål i sin idag när Matte var och hämtade honom. Så den fick åka ner i soptunnan.

Kram/Gilla

Ellis sa...

Hej!
Hoppas du hade trevligt på minimarknaden, antar att vi kanske får se bilder senare! =)
Jag har varit på julmarknad i regn idag! Sedan lite fika hos mamma, gott med te!
Kram Elenor

Mita sa...

Jag har inte hunnit vara på nån julmarknad än,men det blir väl..mysigt tycker jag att gå där och skrota runt..
Nu hoppas vi verkligen att det går vägen för Cesare,vad spännande,
Kramen på dig♥

anniepiie sa...

åhh vilken fin julheader du har nu! :D Kramis

Veiken sa...

Oj, så julefin din blogg är. Vilka duktiga tjejer som fixar en minimarknad.... Hoppas det kom många dit!
Kramar

Chiquita sa...

Åh, vad fantastiskt julfint du har gjort här i din blogg!! Blir lite avis... Håller tummarna för Cesare!!
Sv: Han är rolig han Cesare... tycker han gör rätt som tar det han gillar från granen ;-)

Karpstryparn sa...

Lät mysigt det, själv ska jag på julbord nu på fredag.

Svar: Japp. Tack detsamma. Kramiz

Maria sa...

Fina julbilder som man möts av. Trevligt att din dotter o väninnan ordnar med marknad.
Adventskram

paloma sa...

Hur gick det för lilla gullgubben vi röstat så på? Hoppas hoppas! kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...