4 oktober 2011

Även jag har fått en ADWARD...

Jag har fått en Adward ifrån MA

Gör så här: 


Fullfölj nedanstående meningar och skicka vidare Adwarden till 5 andra bloggare !

1. när ingen ser eller hör mig så………… sjunger jag.

2. jag går aldrig hemifrån utan…………min kamera, mobil och dörrnycklar.

3. mina bloggar heter…… Fenixmonasliv, Side Turkiets pärla och Fenixmonas motorblogg. En vardagsblogg, en blogg om Side i Turkiet och en blogg om barnbarnet som kör gocart.

4. om jag vågar så skulle jag………..tja, DET är så mycket så det går inte att precisera.

5. om 10 år kommer jag att………… leva ännu får jag hoppas!

Jag skickar denna Adward vidare till de fem första som kommenterar hos mig denna tisdag!






25 kommentarer:

Siita sa...

God morgon. Jag tackar nej till alla awards o har så gjort i flera år. Ha en bra dag. Kram

Petra sa...

God Morgon!
Det var längesedan jag tog emot en awards :)
Kram

Sand mellan tårna sa...

Mäh?...jag trodde inte du gillade att få sånt här. Kul iaf att du tog emot den och la in den=)

attis sa...

Gomorron i stugan. Visst är hon fin. Tror hon är två dar på korten. Tack för advarden. Det var länge sedan. Ha en bra dag vännen.
Kramis

biggan sa...

tack har precis svarat på en. fast jag inte brukar göra det, kul att läsa om det hos andra, ja det blåser bra, men det blir nog mer, det skulle bli rejäl blåst denna vecka. ha det fint vännen kramar biggan

Roffe sa...

Godmorgon.Vilken fin Awards du har fått.Nu är jag uppe för att åka bussen till Tibro.Ha en bra dag.kram

Carina Sjölund sa...

Vilken tur att jag inte var bland dom fem första denna gång, även jag har svarat på en :)
Ser att det är många av oss som gillar att sjunga, kanske vi är en sångerska trots allt :)
Kramen vännen♥

Anonym sa...

Mors..Ha den problemlösarmallen är ju skitbra,och alldeles sann..Verkar som vi skulle kunna sätta ihop en skaplig Bloggkör...Haé Kram.

biggan sa...

ja det var ju mängder av dom då, hihi tog ju aldrig slut, men är det nån gång ibland så går det ju an :). och dom är lite annorlunda, kram biggan

Aurora sa...

De sista åren har det inte varit så många men ett tag drällde det in så många att jag tackade nej. Kram

Ellis sa...

Hej vännen!
Vilken underbar award du har fått och roligt att läsa lite mer om dig! =) Ösregnar här nu, skönt att jag nu vet att yttertaket är lagat hos mig i alla fall!
Ha en fin dag!
Kram Elenor

Gilla sa...

Den fina awarden har jag ju ingen chans på. Det var ju många som har kommenterat förut. Inget problem!

Svar: fick bara ETT mejl idag, men hade fått 4 kommentarer. Så man får ju kolla in sej på Blogspots första sida och se vad som har hänt. Men det är ju jobbigt. Mejlet gällde just din kommentar.

Vad gäller det nya gränssnittet provade jag det ett tag, men då blev det ju så många problem att jag trodde att det var det som gjorde det, så jag gick tillbaka till det gamla.

Men så läste jag nånstans att man tänker att enbart använda sej av det nya gränssnittet, så jag använder mej av det igen. Det gäller ju bara att lära sej hur det funkar. Så dom tar nog inte hänsyn till vad varken du eller jag säger om det.

Kram/Gilla

Ma sa...

Ser att jag har missat några av Din bloggar. Men nu fick jag i alla fall veta vilka de var. Ha en bra dag...

ansepanse sa...

jag visste inte att du hade så många bloggar :)
en fin dag till dig
kramar

Gunilla sa...

Jisses, va med bloggar, det var värst :)

paloma sa...

Ja jag var inte den 5e! förstår ju mig inte på hur man kopierar med nya datorn heller så! Men annars gillar jag frågestunder och dyl.Dock inte kedjebrev! hoppas allt är bra med er och att du mår bättre! KRAM

Ninz sa...

Nice'igt med Awards :) En fin tisdag till dig vännen :D
Kramen

Mita sa...

Ha, den Awarden har man redan haft och svarat på.Tror den dansat runt hos många nu..*ler*...
Kul att läsa dina svar,jag säger som Hebbe, vi kan nog starta en sång och dansblogg med alla oss bloggare,hehe....
Jisses,hur hinner du med att uppdatera alla bloggar? Jag har fullt upp med en tycker jag..
Kram vännen♥

Anonym sa...

Grattis till Awarden!

Jag fattar inte att du klarar av att hålla tre bloggar igång. Jag har fullt upp med den enda jag har...
:-)

Karpstryparn sa...

5 första? Hoppsan, hehe, då är jag lite sent ute då.
Kollar in Ma:s blogg då och då, den är bra.

Svar: Ja, demokrati har vi inte längre. Angående Aftonbladet: Precis, de gör vad som helst för att sälja, Jan Helin skulle mörda sin mor om han trodde att det skulle öka Aftonbladets upplaga.

anniepiie sa...

Ahh, ägg funkar ju alltid! ;) hihi Gott och mättande. :) Kram

Ingmarie sa...

Om 10 år så önskar jag att Sverige är ner jämställt!
För egen del så önskar jag att mina döttrar fortfarande orkar tycka det är trevligt att besöka hemmet...o diskutera allt mellan himmel o jord!

Kramen på sig!

Ninja sa...

Fin award...grattis!¨
Ska spana in din dotters blogg :)

Anonym sa...

Hur räcker din tid? Jag har fullt sjå med en! ;)
Du har fått ett mejl från mig och gubben. Från hans adress om du undrar vem det är. Kramar

Anonym sa...

GRATTIS till Awarden!
:o)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...