3 november 2022

 

Nu är det bokat! Tack vare dotter Werona får jag semester i januari. Det ska bli så underbart gott. 

Vi åkte ju till Turkiet i april tillsammans med Bosse men det blev inte bra, dessvärre. Han blev väldigt dålig och hela sommaren här hemma blev en pina för honom. Han är alltför nersatt för att kunna resa. Han har varit mer på sjukhuset än här hemma under sommaren, men nu är han stabil. 

Dotter Werona tar hand om Bosse och lille Cesare medan mor får ladda upp batterierna. Bosse tycker det ska bli fint att få komma ut på äventyr tillsammans med Werona här hemma. 

Så fantastiskt fint av Werona som ställer upp på detta underbara sätt. 💕💕

1 kommentar:

Birgitta Lundgren sa...

Hej fina du. Så underbart för dig oc Bosse. Vilken lycka att vi har våra älskade barn. Jag brukar säga till dem att utan er vore jag ingenting. Kramizar

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...