8 juli 2020

Rösta på pastor Jansson...

Ja, den sketchen minns säkert många. Min andlighet går väl ungefär där. Helt okay med den andliga bartendern på en restaurang på Gran Canaria också. 
Hur som helst så tycker jag mig se en ny pastor Jansson i sossarnas Löfven, som inte heller har några bestämda åsikter om någonting. Rasande duktig är han denne man, på att vända kappan efter vinden och har därmed lyckats att bryta vartenda vallöfte...

Få se när sandslottet rasar för den nya pastor Jansson.

1 kommentar:

Geddfish ♥ sa...

Jag hajade till när jag fick se att du gjort ett inlägg i din blogg!
Men så kul!
Och jag håller med dig om pastor Jansson.
Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...