13 april 2015

Idag är en stor dag...mitt barnbarn MICHELLE fyller 20 år!

Det är märkligt, för jag tycker inte det är så länge sen hon kom till världen. Jag minns den dagen hon föddes, det var skärtorsdag, väldigt varmt och jag jobbade. Då hade jag ingen mobil och det var inte enkelt att ringa utlandssamtal från jobbet, då fick man gå via växeln. Det var Weronas första barn och som mamma var ju oron stor, så den dagen var lång. Allt gick bra och Michelle kom till världen på Akershus sjukhus i Oslo. Idag fyller den lilla babyflickan hela 20 år och babytiden är sen länge förbi. 
GRATTIS MICHELLE! 

13 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Who, grattis till ditt första barnbarn. Tänk vad tiden går.
Mitt första barnbarn fyller snart 7.
Kramiz

znogge sa...

Grattis till ditt fina barnbarn på hennes 20-årsdag! Ja, tiden den går... Själv har jag inga barnbarn än men hoppas på så klart.

Kram

Anonym sa...

Mors,Grattis till söta "Babyflickan"..
Ja det brukar bli merarbete när man renoverar,,men kaklad hallvägg,,Nä,,det fanns inte på kartan..Nu kommer det att bli släta ljusa väggar..Haé Kram.

yvonne sa...

Godmorgon! Kram till "babyflickan" !!Forskarna är duktiga på att ge hjälp! tex de kan sätta in chips för att hjälpa de som har Parkinson. Och fler upptäckter görs. Men vi människor är fint skapade från början! Morgonkram!

Camilla sa...

Ett STOOORT grattis till henne!
Kram!

Ezter sa...

Grattis!
Nej, det var inte lika enkelt att nå varann för 20 år sen! Helst inte från andra länder!

Gilla sa...

Grattis till den vackra flickan och till dig, för ditt fina barnbarn.

Sv: Visst är det kul med kalas. Men jag blev lite chockad att den lille fick så många presenter. Jag tror att det var hans Farmor och min egen son, hans Morfar var skuld till mycket av dem.

Jag tycker inte att det är nyttigt att barnen blir så överrösta med för mycket presenter. Såna fordringar de kommer att få.

Men det var ett roligt kalas med mest vuxna. Det var bara han och kusinen, som var små barn.

Kram/Gilla

Geddfish ♥ sa...

GRATTIS! Ja, det är stort.
Mitt äldsta barnbarn fyller 17 i juni.
Soliga kramar!

Mita sa...

Grattis till söta "babyflickan", ja nog går åren fort när man ser bakåt...
Kramar♥

Färganalys sa...

Vad söt hon är. Grattis! Kramiz

Inger Rozèn_Chintoh sa...

GRATTIS!kram
Inger

Ellis sa...

Grattis till barnbarnet! =)
Här är det blåst och regn, men hoppas på bättre väder imorgon.
Hoppas du har haft en bra start på veckan!
Kram Elenor

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Tänk vad tiden går:) Stort grattis till ditt barnbarn i efterskott:)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...