16 september 2017

En skitsak men...

Fredagen bjöd på ett fantastiskt fint höstväder, ända fram till klockan fem på eftermiddagen, precis som utlovat.

Det mest spännande under fredagen var denna, rykande färska skithög. Den var så färsk att jag borde sett den som lagt den, men det gjorde jag dessvärre inte. 

Vid fem slog alltså vädrets makter till! Först åska och störtregn, sen lite sol med vacker regnbåge innan himlen öppnade sig igen och haglet vräkte ner.

Idag blir det nya aktiviteter som jag berättar om i morgon.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Morsning..Jag hade en arbetskamrat som hette Daga,tyckte att det var ett konstigt namn,,men hon var en glad pigg kvinna.
Ja jäklar så det regnade igår på eftermiddagen,Loke som satt med sina läxor kom rusande,,"nu blir det översvämning farfar",länge sen jag såg ett sådant häftigt regn..Haé Kram.

Yvonne sa...

Det är i alla fall ingen människoskit :-)
Det är bra att ungdomarna har ett ställe att komma till!
Ha en bra dag!
Kram!

Eva-Lotta sa...

Tycker det ser stort ut för att vara älg, med tanke på att det säljs i burk till galna tyskar!

Eva-Lotta sa...

Och vädret, vi hade regn ända tills på eftermiddagen igår. Verkligen ösregn...

znogge sa...

Vi hade liknande väder här men idag skiner solen igen! Så länge det nu varar...

Kram och trevlig lördag!

Jennifer Queen sa...

Men oj.. Vi hade sol igår och idag :D

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!Märkligt att det ska regna jämt.Vatten finns det gott om.
Kram,Inger

Veiken sa...

Jaha det låter precis som det var i Göteborg igår! En skitsak på min blogg också! Kram

Maria sa...

Var i Göteborg i går, samma skitväder där. Idag har det varit bra här i Dalsland.
Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar sa...

Detta ständiga regnande! :/

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...