19 augusti 2011

Jag har sökt för att få bli testpilot hos Smartson!

Ricoh PX
Vilken kamera! Om den håller vad den lovar så är den HELT FANTASTISK!
Ni kommer ihåg vad jag skrev i förra veckan om min kamera som drunknade...Det hade aldrig hänt om jag haft denna kamera!
Ricoh PX är en ny vattentät kamera med 16 megapixels upplösning och 5x zoom. Kameran har även bildstabilisator och HD video-inspelning, samt massor av smarta funktioner.

Tål 1 timmas användande på 3 m djup

Tål fall från 1,5 m höjd

Bildstabiliseringen 16 megapixel upplösning

Utbytbara skal i olika färger

1,4 sek till första bilden från påslagning av kameran

Nu söker Smartson 5 testpiloter för att testa denna fantastiska kamera, jag hoppas att jag får bli en av dem! Tänk att ha med sig denna kamera i vinter när jag ska fiska haj!
Vill även DU bli testpilot för Smartson?



Kolla in videon ovanför detta inlägg...Visst är det en spännande kamera...

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har redan anmält mig - hoppas någon av oss får vara med och testa den. :)

Anonym sa...

Ojsan inlägget for iväg innan jag var färdig, men det var nog så att jag klantade mig... Kram
I går när vi var på Götaplatsen, satt en man framför oss som jag kunde svurit på var Sören,men han var allleles för blek (inte varit i Side). Har Sören en tvillingbror? KRam igen

Ma sa...

Även jag har anmält mig och hoppas få vara med och testa....

Yvonne :-) sa...

Skönt att du trivs på ditt jobb! Här har det regnat näst intill hela dan.. ♥ Kram!

biggan sa...

härligt, att veckan gått bra, och jag ska kolla in länken, och anmäla mig :). ha en fin helg, nästa vecka sticker ju vi till karlsborg, stor spelning hela helgen, ska bli roligt, kram biggan

Carina Sjölund sa...

Önskar dig en härlig Fredagskväll!
Kramen vännen♥

Ninz sa...

Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas! Du föll på målsnöret förra gången, men denna gången är det banne mig din tur!!!
Kramen :)

diana sa...

Regn, regn och åter regn nu. Hoppas på lite brittsommar. Har kollat några av klippen längre ner. Jösses vad ni har rest mycket :)

Jaha jaa sa...

Gick inte komentera på din turkiet blogg men ojh vad den maten såg god ut!

Siita sa...

Hoppas du får vara med o testa. Kram o god morgon.

Anonym sa...

Mors,då håller jag tummen för dig,verkar vara en fin kamera..
Ja barnen tycker det ska bli kul,dom är nog en aning otåliga nu,vill att den ska bli klar fort..
Grannens lilla trädkoja ser så fin ut..Haé Kram.

Anonym sa...

Tänkte på en sak,
man behöver ju inte tvunget ligga på 3 meters djup med kameran i en timme!
Sedan kan man fråga sig vad som händer om Du har kameran på 3 meters djup men råkar ha den där nere 1 timme och 10 minuter!
:)

Camilla sa...

Spännande!
Låter som en kanonkamera.
Hoppas att DU får bli testpiloten.
Kram!

Roffe sa...

Jag är medlem i tävlingen.Idag har jag städat,dammsugit och torkat golven.jag får främmat av min pappa.så imorgon ignet bloggande.Ha en fin helg.kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...