24 oktober 2010

Grattis Solle & Välkommen hem min älskade pälsbaby!

Jättegrattis till svärdottern Solle som fyller 35 år idag! Kalaset hade vi igår med god middag och tårta!
Båda mina pojkar fanns på plats...ja, den äldste bor ju där förståss...linslusen Tobbe fick krusas lite för att posera bredvid faster Wictoria. 
   

Annars är han, som sagt en riktig linslus! Här poserar han i peruk, precis som pappa också gjorde.

Efter kalaset for vi upp till Wictoria och hämtade hem vår lille Cesare! Så glad han blev, för att nu inte tala om hur glad jag var och är...


Han har haft det jättebra hos Wictoria och de andra kissarna, men hemma är hemma ändå...fick övertala honom att åtminstone gå ut och kissa idag...





25 kommentarer:

charlotte sa...

haha vad snygg han var i peruken..
kram

biggan sa...

grattis till solle, massa kramar från oss,
skönt få hem lille kissen, ja lille, han är ju inte så liten längre ju, :)
så nu åker vi iväg en sväng kram biggan

Siita sa...

Härliga bilder. Sonen såg ut som en tant med peruken. Haha. Katten trodde kke att om jag går ut så åker dom igen. Kramar

Mi sa...

Grattis, grattis till Solle!!!
Härliga bilder och alla är så fina.
Borta bra men hemma bäst tror jag lilla kissen tycker. Klart att han inte vill lämna matte. Kramar!!

Gilla sa...

Hälsa och gratta Solle. Jag känner ju inte henne men en gratulation kan ju ändå vara på sin plats.

Svar: Idag på morgonen kom jag inte ut på nätet överhuvudtaget och vad det berodde på vet jag inte. Fick support från Telia och även på ett annat ställe. Så till slut kom jag ut efter åtminstoe ett par bortkastade timmar.

Det berodde nog inte på datorn tror jag. Men jag söker ju vidare efter en ny.

Kram/Gilla

Anniepie sa...

Grattis till henne! :D Låter ju riktigt trevligt! Ha en bra söndag nu. :) Kramar!

Anonym sa...

Härligt att få hem sin lille hårboll... Man saknar dom när man är borta.. Ha en toppen fin söndag.. kram på dej =)/Sannof

Mita sa...

Vilket härligt kalas ni var på igår,kul han såg ut i peruken,hi,hi..
Klart ni är glada att ha hemma Cesare igen,får mysa och gosa igen allt nu.
Kramiz!

Ellis sa...

Vad trevligt ni hade! =) Tjusig perukposering! =)
Hoppas du får en fin söndag!
Kramar

Camilla sa...

Grattis till Solle!
Vilka katter!
Gud vad fina dom är.Ja...även killarna med perukerna på,var fina ;)
Kram på dig!

syren sa...

Fin han blev i peruken!Cesar är säkert glad att vara hemma igen hos dig. Ha en fortsatt fin söndag. kram

Anonym sa...

Snygga hårsvall där :-)

Härligt att vara så efterlängtad :-)

eva sa...

Härliga foton på kalaset och cesare tycker nog de e bäst att hålla sig inne så ni inte försvinner igen:)
Ja jag trivs kanon med att studera och så sant så att de ämnena har man nytta av i många olika sammanhang och vad mycket intresanta yrken du pluggat inom.
kramiz

Anonym sa...

Vilken härlig familj du verkar ha! Mysigt värre! Kramar

Sand mellan tårna sa...

Trevliga bilder...Hälsa grattis från turkiet:)
Skönt att ha lilla pälsbollen hemma igen.

Frogprincess sa...

Stort grattis till henne!!!
Kul att Cesare har haft det bra och att han saknar er när ni kommer hem :-)
Han har inte gett sig av på fler äventyr själv då???

Ninja sa...

Han är verkligen en vacker katt.
Svar: Visst har ekonomin betydelse hade jag varit ensamstående hade det varit svårt att gå ner i tid förstås.

Smörblomma sa...

Grattis till Solle! Kul att se Cesare igen också, han är ju bara för söt. Kramiz

Mia systeryster sa...

Grattis till henne=D Kan tro katten tyckte det var skönt ändå att komma hem, trots att han haft det bra!Kram

Kajsa sa...

Välkommen hem! Jag kan tänka mig att lilla Ceasare blev glad att få rå om dig igen :)

Kram Kajsa

biggan sa...

godmorgon, nu är det måndag igen, hej och hå helgen bara försvinner, kram biggan

biggan sa...

morrn, här är det 8 grader. men blåser för fullt ser jag utanför fönstret. riktig höst i dag med,
tack för era röster mona, ha en fin dag. kramar biggan

Siita sa...

Morning på dej. Här är det kallt idag nästan -4 grader. Ska serva bilen så jag får sitta där i tre timmar o vänta. Min kompis är inte hemma. Kramar

Yvonne :-) sa...

Morn morn!Då har du gjort som hunden på bilden funnit det vackra i livet och gjort en plan och följer den.Kram!

Gunilla sa...

SNygga frissor :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...