15 juni 2013

Nu är den borta!

Jag bytte bort den mot två kökspallar! Dessa pallar ska min pappa få för det är ont om sittplatser ibland då han inte har så många stolar. Hittills har vi tagit med oss pallar ut på lördagarna då vi väntat fler folk till middagen hos pappa, men nu slipper vi att dra våra egna pallar fram och tillbaks mellan Uddevalla och Kungshamn.
Hur lyckades jag med detta då? Jo, jag hittade en ny FB-sida där man kan ge bort eller byta saker med varann, ingen försäljning är tillåten...helt perfekt! Så igår kväll bytte en kille och jag saker med varann.



13 kommentarer:

Anonym sa...

Bra när man kan byta saker med varandra

Önskar dig en bra lördag
mvh

Siita sa...

Den sidan har jag missat. Kul att byta saker. Ha det bra hos din pappa idag. Kram

Yvonne ♥ sa...

Va bra att man kan byta saker med varandra ..Nu slipper vi dra slangar från källaren och upp.Ha en bra dag hos din pappa! Kram!

Anonym sa...

Mors,,Ja i går morse trodde jag att kriget brutit ut,,men det var bara takjobbarna som bullrade.Jordgubbarna svenska 3 liter,dom är slut nu (blev frukost i morse)..Solen har några hål att lysa genom,men molnen hopar sig..Bytt bytt,kommer aldrig igen..Funkar ju även med pallar som stolar..Haé Kram.

Camilla sa...

Kanon!
FB är bra på många vis :)
Kram!

Aurora sa...

Bra ställe. Kom ihåg Rix som började med en bläckpenna och bytte upp den . Det slutade med en bil. Kram

Gilla sa...

Jag är med på en sida, där man kan sälja sina saker. Har faktiskt köpt ett armband där. med mängder av små hjärtan på det och resår. 40 kronor och jag är ju hjärtoman.

Men det är ju smart att bara byta med varann.

Sv: Du var ju med på ett hörn i alla fall genom fönstren. Det är mycket trevligt som händer överallt nu.

Kram/Gilla

znogge sa...

Så smart att kunna byta med varandra! Att ha kvar saker som sällan eller aldrig används är det ingen större mening med...

Kram

ansepanse sa...

bra när man kan byta saker med varandra :) det gillar jag
kramar

Jenfan75 sa...

Sånna sidor är kanon.. :)

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!Bra idé!Då ska man bo i samma område.
Jag vill byta bort mina korkade grannar,som bor ovanpå.
Var är sidan?
Kram,Inger

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Ett byte är aldrig fel!! :)

Ma sa...

Kul med en sådan FBsida. Jag har hittat en liknade med den gäller bara i 0176-0175 området om jag inte misstar mig...

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...