16 juni 2013

En fin och trevlig lördag tillsammans med pappa.

Igår var vi många hos pappa. Dotter Jeanette, som här själv sitter med morfar och lilla Havansa, hade en fantastisk kamera i sin mobil. 

Här fotade Nettan sin lillasyster Werona tillsammans med morfar. Pappa var trött igår, men piggnade till lite när barnbarnen kom. Förutom de båda flickorna så kom sonen Johnny också lagom till eftermiddagskaffet. Barnbarnsbarnet Marina skulle också kommit, men hon var tyvärr förkyld och det vågar vi inte utsätta pappa för.

Denna bild är helt underbar! Här är min pappa, den äldste i släkten och mitt yngsta barnbarn Havansa. 
Mina bilder från igår får ni se i morgon, då jag ska visa Weronas nya bil.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för fina bilder.
Snorigt även idag, men jag håller mig inne och läser, för nästa vecka har jag inte tid att vara sjuk

Ha en bra dag
kram

Anonym sa...

Mors,Jättefina bilder,skönt att se att din far har trygghetslarm på armen..
Jag är inte så förtjust i vitt,föredrar nog rött..Haé Kram.

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon!Så fina bilder Den sista är så fin!!! Lampan är ett kärt minne från far och även från min bror som ärvde den.. Morgonkram från ett gråmulet Höör!

attis sa...

Gomorron i stugan. Så fina bilder. Visst är det underbart när unga och gamla år vara tillsammans. Ha en skön söndag. Kramiz

Siita sa...

God morgon Trevliga bilder på både gammal o ung. Ingela var hit o visade sin nya bil igår. Kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vilka härliga bilder! :)

Gilla sa...

Så underbara bilder på din Pappa. Det syns att han trivs i det stora sällskapet.

Sv: Det åskade ju hos oss också. Så jag var försiktig och stängde av datorn till och med. Men TVn var på, så jag tittade där i stället.

Baloo är makalös att visa sin glädje. Ett av sätten är just att hämta repknuten, så vi kan ha dragkamp om den. När han är hemma hos oss, så har han och jag dragkamp om själva kopplet, när jag är ute med honom. Så det är nog därför han valde ut mig som lekkamrat igår.

Kram/Gilla

Janne sa...

Godmorgon fina bilder & fint skrivet .
Önskar en underbar trevlig Söndag

znogge sa...

Vilka fina bilder på din pappa. Nej i den åldern kan man inte riskera några baciller. En vanlig förkylning kan ställa till det ordentligt.

Kram

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Så vackra bilder.
Och på pappa med barnen o barnbarn.
Det måste vara roligt att ha.
Kram,Inger

Mita sa...

Härligt för din pappa att få ha sina nära och kära hos sig så ofta.
Underbara bilder på barnbarn o barnbarnsbarn..
Kram vännen♥

Aurora sa...

Härliga bilder med mkt kärlek. kram

ansepanse sa...

vilka härliga bilder, det är så fint när många generationer kan träffas och må bra tillsammans
kramar

Augusta sa...

Så fina bilder. Hela familjen är härlig tycker jag.

Du är verkligen en dotter som inte glömmer sin pappa/mamma. Det är tyvärr många som gör det då föräldrarna blir gamla.

Kram

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...