10 mars 2018

Nu har själen landat och jag förstår!

Efter snart ett års vinter börjar min själ att tina upp och jag förstår!

 Ibland korsas vår väg av människor som är sända för att öppna våra ögon, men vi förstår inte och ser inte syftet med mötet . Det är först med facit i hand som vi, i bästa fall, förstår.

 Jag är mycket glad att jag förstod och att jag ändrade mitt liv efter den insikt som jag fick. Inte skall vi nära några ormar vid vår barm.

 Nu ser vi fram mot vår och sommar och redan igår fick jag en mycket tydlig indikation om sommarvädret, men jag avslöjar inte detta ännu. Prognosen kommer 1 april som vanligt.

3 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Kul att se dig här!

Inger Rozèn_Chintoh sa...

hej!En väldigt bra inställning.Kram,Inger

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Jag börjar planera inför flyttet.Kram,Inger

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...