7 juli 2015

Snart semester...

Jobbar denna veckan, sen har vi semester! 

10 kommentarer:

Mita sa...

Det låter skönt,
Kram och ta hand om dig♥

Life of Johanna sa...

Så vacker bild!

Skönt semestern närmar sig!

Ja det skall bli riktigt kul med bloggträff

Ma sa...

Fin bild. Jag är inne på min andra veckas ledighet. Hoppas Du får en fin semester...

znogge sa...

Så härligt och vilken underbar bild!

Kram

Veiken sa...

Så himla härligt. Hoppas att vädret inte blir alltför illa. Det ser inte alltför ljust ut, tyvärr!Hur är det med din höst? Kramar

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej!
Så fin bild!Mysigt.Och hoppas din semester bli bra trots det onda.Jag säger bara svenska sjukvården inget att ha.Jag kom inte fram till vårdcentralen ens.Får bli sedan.Ha en skön semester det unnar jag dig.
Kram,Inger

attis sa...

Vad fina ni är. En riktigt härlig sommarbild. Så skönt med semester. Reser ni bort? Kram

Inger Rozèn_Chintoh sa...

Hej o goafton.
Säger här,ha en fin semester!Stackars Cesare.Kram,Inger

TantGlad sa...

Semester låter toppen.
Vilken härlig bild.
Kramkram

Jenny sa...

Åh så mysigt ni har det :)

Hoppas ni får en skön semester :)

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...