30 januari 2015

Semester ...

 Idag har vi varit hos pappa, han mår inte bra, mycket trött och vill sova. Vi fick i honom lite yoghurt men han ville inte stiga upp.

 Alla försäkrar oss om att det är efter operationen och att han kommer att bli piggare...men jag är orolig och resan i natt känns inte så lockande. 

 Vi åker i alla fall på denna planerade resa, sen får vi se...Blir det sämre med pappa så söker vi en flygstol tillbaka hem. 
Som vanligt tar jag bort kommentarsfunktionen under semestern för jag har varken surfplatta eller värstingtelefon...så under semestern är det datafritt! 
Tack alla fina vänner för ert fantastiska stöd under denna jobbig vecka... Jag hör av mig när jag kommer hem...

Inga kommentarer:

SOMMARPROGNOS 2023

Min sommarprognos för 2023 Sommaren 2018 kommer att leva kvar i folks minne länge...den blev LÅNG och mycket varm, precis som min prognos v...